Toon posts:

homepage uploaden met copperjet 1616-2p

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag speedlinqers,

Elders op dit forum heb ik mijn probleem al geventileerd maar nog geen oplossing gevonden: het ftp-en naar mijn homepage lukt dus niet: can't build dataconnection krijg ik steeds. Ik neem aan dat er mensen zijn met een homepage en volgens mij zit het probleem in portforwarding. Als ik namelijk port 1024 tot 65355 open zet lukt het wel maar dan kan met voip geen inkomende gesprekken meer ontvangen, wel zelf bellen.

Ben benieuwd !

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

voor FTP moet je poort 21 open hebben staan, staat die bij jou ook open of niet?

• vinnux
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Probeer eens met PASSIVE MODE te conecten.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik allemaal al geprobeerd met filezilla en leech. alleen met ftp van xp weet ik niet hoe je passive moet connecten

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:37:
heb ik allemaal al geprobeerd met filezilla en leech. alleen met ftp van xp weet ik niet hoe je passive moet connecten
1. Probeer passive.

2anders kun je met filezilla ook instellen welke poorten je moet gebruiken (poort21 als terw_dan schijft heb je nodig voor een ftp server) dus b.v. alleen poort 5000, 5001 ipv alle 1024-65000
http://filezilla.sourceforge.net/documentation/
Afbeeldingslocatie: http://filezilla.sourceforge.net/documentation/firewall.png

met filezilla com je vaak in de knoop met de compressed mode. (in mijn ervaring) --> uitschakelen dus.

3. helaas: ftp vanaf xp command prompt kent geen passive 8)7

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Beste leuk_he,

Hartelijk dank voor je bericht - allemaal gedaan zoals je berichttee - maar helaas krijg ik dit: Transfer channel can't be opened. Reason: Er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbaar netwerk.
Error: Could not retrieve directory listing

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:32:
allemaal gedaan zoals je berichttee
1, of 2 Wellicht dat passive niet werkt (dan moet de host de firewall goed hebbne staan) maar dan kun je 2 doen (poort 5000, 5002 openen) en alleen 5000 tot 5002 forwareden. IN COMBINATIE MET passive is dit zinloos.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1