AMD Phenom 3,6Ghz, MSI K9A2, 4 x Corsair CM2X2048-8500C5, 1TB Hitachi Raid 0, 160GB Hitachi Raid 1, 1.5 TB WD data, Geforce 9600GT 1 GB, Xilence 550W.
Ik begrijp niet waarom je er bewust voor kiest om bewegingsonscherpte te hebben, en ze dan mbhv software er terug uit wil halen ?
Mijn adagio is nog steeds: als je iets wil / niet wil, zorg dan dat het er is / niet is bij de basis, de opname dus.
Mijn adagio is nog steeds: als je iets wil / niet wil, zorg dan dat het er is / niet is bij de basis, de opname dus.
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Volgens mij bedoeld TS dat hij ervoor koos om lange belichtingstijd (waarschijnlijk donkere omstandigheden) te gebruiken, maar dien tengevolge last heeft van bewegings onscherpte (waarschijnlijk geen statief).
even gegoogled op "Remove Motionblur"
Is dit misschien wat?
Komt van deze pagina
Is dit misschien wat?
Komt van deze pagina
[ Voor 30% gewijzigd door YellowCube op 23-11-2006 12:59 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Nabewerking hoort natuurlijk thuis in FGW 
Ik kan me inderdaad wat herinneren van die analysesoftware, maar kan het zo snel niet vinden. Wat ik iig wel weet is dat het niet zaligmakend is, ik durf met vrij grote zekerheid te zeggen dat het onmogelijk is om bewegingsonscherpte fatsoenlijk te verwijderen. Waarmee ik met "fatsoenlijk" bedoel dat je het achteraf niet meer kan zien.
Ik kan me inderdaad wat herinneren van die analysesoftware, maar kan het zo snel niet vinden. Wat ik iig wel weet is dat het niet zaligmakend is, ik durf met vrij grote zekerheid te zeggen dat het onmogelijk is om bewegingsonscherpte fatsoenlijk te verwijderen. Waarmee ik met "fatsoenlijk" bedoel dat je het achteraf niet meer kan zien.