Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Idd, als een Service draaien. Dit had je wel zelf kunnen bedenken natuurlijk 
Met VB is het - denk ik - niet mogelijk om een Windows Service te maken. (Met VB.NET is het wel mogelijk).
Iig, djluc geeft al aan hoe je het igv VB wel kunt bewerkstelligen.
We verwachten hier toch ook wel van de Topicstarter dat hij zelf al eerst wat vooronderzoek gedaan heeft, en dat mis ik hier een beetje. Iig, ik denk dat je nu een aantal tips gehad hebt waarmee je weer vooruit kunt.
Met VB is het - denk ik - niet mogelijk om een Windows Service te maken. (Met VB.NET is het wel mogelijk).
Iig, djluc geeft al aan hoe je het igv VB wel kunt bewerkstelligen.
We verwachten hier toch ook wel van de Topicstarter dat hij zelf al eerst wat vooronderzoek gedaan heeft, en dat mis ik hier een beetje. Iig, ik denk dat je nu een aantal tips gehad hebt waarmee je weer vooruit kunt.
https://fgheysels.github.io/
Een kleine aanvulling (ik kan het niet laten
): Met VB6 kun je prima een service maken; maar je spaart jezelf een hoop ellende als je daarvoor NTSvc.ocx gebruikt en niet zelf alle API calls gaat afhandelen voor het starten/stoppen/installeren enz. van een service.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()