Film op 2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

• wverbeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-04 05:52
Hallo,
Ik heb een klein probleem, ik ben opzoek naar een programma die op 2 laptops dezelfde film afspeeld dus het beeld van de ene laptop op de andere weergeven, ik heb video in en video uit op beide laptops.

weet iemand zo'n programma ?

alvast bedankt

edit : ik heb windows XP HOME

[ Voor 5% gewijzigd door wverbeek op 23-11-2006 12:29 ]

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:50

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Het lijkt mij een stuk eevoudiger om gewoon een monitor aan een laptop te hangen.

Wat is precies je plan? Hoe veel afstand wil je tussen de beide schermen? Mag er vertraging tussen de beide schermen zitten?

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• wverbeek
Het liefst geen vertraging en ze staan een halve meter van elkaar af

edit: helaas heb ik geen scherm tot mijn beschikking

[ Voor 29% gewijzigd door wverbeek op 23-11-2006 12:31 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als de laptops tv-in en out hebben kun je gewoon de tv-out van de een aanslutien op de tv-in van de ander. Dan op laptop 1 instellen dat het beeld gekloond moet worden naar de tv-out (even kijken bij de 'video'-optie van je display driver mbt. overlay).
Op laptop 2 (de ontvangende) start je het capture-programma (wat er vast wel bijgeleverd zat) om signaal van de tv-in in beeld te brengen.

Had je dit zelf nog niet geprobeerd? Of niet opgekomen?

• wverbeek
Palomar schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:31:
Als de laptops tv-in en out hebben kun je gewoon de tv-out van de een aanslutien op de tv-in van de ander. Dan op laptop 1 instellen dat het beeld gekloond moet worden naar de tv-out (even kijken bij de 'video'-optie van je display driver mbt. overlay).
Op laptop 2 (de ontvangende) start je het capture-programma (wat er vast wel bijgeleverd zat) om signaal van de tv-in in beeld te brengen.

Had je dit zelf nog niet geprobeerd? Of niet opgekomen?
dat heb ik ook gedaan maar ik heb dat programma niet en daar zoek ik juist naar

• Palomar
  • Niet online
Wat heb je uberhaupt voor hardware? Ati/nvidia/... videokaart? En heb je de drivers daarvoor geinstalleerd?

Als je de juiste drivers hebt geinstalleerd zou je VLC eens kunnen proberen (open capture device).

[ Voor 13% gewijzigd door Palomar op 23-11-2006 12:36 ]

• wverbeek
Ik heb alles juist geinstalleerd en ik heb het nou ook een klein beetje werkend maar ik zie het beeld heel erg wazig, waar zou dit door kunnen komen ?

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:16
www.maxivista.com. Werkt gewoon via het netwerk, en is dus niet afhankelijk van tv-in/out. Alleen zul je misschien een klein beetje vertraging hebben, maar dat kun je zelf uitproberen.

[ Voor 83% gewijzigd door Poltergeist op 23-11-2006 12:40 ]

• Palomar
  • Niet online
Poltergeist schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:39:
www.maxivista.com. Werkt gewoon via het netwerk, en is dus niet afhankelijk van tv-in/out. Alleen zul je misschien een klein beetje vertraging hebben, maar dat kun je zelf uitproberen.
Dat is niet geschikt voor films, veel te traag.

Verder moet de topicstarter wat meer info geven over wat ie doet en wat er fout gaat. Bij wazig beeld zou ik zeggen, koop een nieuwe laptop, maar misschien zijn er nog andere oplossingen ;)

• wverbeek
Hallo,

ik heb vanalles geprobeerd en het is gelukt met maxivista maar hij stottert echt heel erg ook als ik hem via een crosscable verbind. hij blijft op beide laptops heel erg stotteren.
Ik moest hem kopen anders kon ik niet mirror optie doen dus ik heb hem maar gekocht mar nu werkt het dus niet :(

Heeft iemand mischien een idee waaraan dit kan liggen of...

alvast bedankt

edit: Bestaad er ook een programma die via de video in en video uit poort werkt ?

het is gelukt met een programma maar wel een kleine vertraging, maar nogmaals bestaad er geen programma die alle beelden die hij via de video in poort binnenkrijgt gewoon laat zien op het beeldscherm ? ik kan echt geen ** vinden en ik wordt er een beetje gek van omdat ik net 50 euro voor een programma heb lopen neertellen wat geeneens werkt

[ Voor 52% gewijzigd door wverbeek op 23-11-2006 21:46 ]

Pagina: 1