Toon posts:

[IE7] crashed steeds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe DELL 5150 met Win XP Home NL SP2

Recentelijk heb ik de NL versie van IE7 gedownload.

Na het installeren open ik IE7.

Het browsen gaat goed, maar na ongeveer 5 minuten krijg ik de melding dat IE7 moet worden afgesloten vawege een fout.
Dit gebeurde op willekeurige websites. Nu gebeurd het constant, dus kan ik alleen Firefox doen en geen windows update :(

Ik heb het probleem niet kunnen oplossen. Wie heeft dit probleem toevallig ook gehad en weet wat de oplossing is?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-07 15:14

JohnD

Bernd

heb je iets van meldingen in je logboek staan?

denk namelijk niet dat iemand hier iets kan met een algemene foutmelding ;)

edit:
misschien is het een invoegtoepassing die dwarsligt.

[ Voor 20% gewijzigd door JohnD op 23-11-2006 14:00 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:41

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En werkt het wel na een reinstall van IE7?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb IE7 weer gedeinstalleerd en geinstalleerd (en nu er maar weer afgegeooid).

Verwijderd

Een klein schopje.

Ik denk dat jij precies hetzelfde probleem hebt als ik. Wat jij beschrijft dat internet explorer zo maar willekeurig wordt afgesloten na een bepaalde tijd met een foutmelding heb ik namelijk ook. Dit heb ik vanaf de installatie van IE7 vanuit IE6 heb ik nergens last van, ik heb hem er ook al afgehaald en er weer opgezet maar heb nog steeds het probleem. Ik heb de installatie van IE7 gedaan via de windows update.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het lijkt me heel verstandig als je even een dozijn topics uit Beveiliging & Virussen doorleest, incl. de FAQ's aldaar. En afhankelijk van de resultaten hier feedback geeft :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1