Ik heb een erg raar probleem. Vorige week vrijdag heb ik mijn computer opnieuw geinstalleerd en is mijn hele installatieschijf dus geformateerd. Maandag ben ik ingelogd onder mijn eigen account (niet het admin account) en staat het cookie voor GoT op mijn username. Vandaag was ik even onder Administrator-account bezig en ik ga naar GoT toe en kom ik erachter dat mijn huisgenoot ingelogd is
op mijn computer onder het admin-account op GoT. Ik snap er geen bal van en kijk wanneer ie dan ingelogd zou moeten zijn. Ongeveer rond het tijdstip dat ik dus maandag bezig was op mijn eigen computer onder mijn account.
Hoe kan het nou zo zijn dat mijn huisgenoot ingelogd is op GoT onder mijn admin-account??? Het is namelijk gewoon niet mogelijk. Hij was namelijk aan het werk, en ik zat achter mijn eigen computer en weet zijn password uiteraard niet.
Hoe kan het nou zo zijn dat mijn huisgenoot ingelogd is op GoT onder mijn admin-account??? Het is namelijk gewoon niet mogelijk. Hij was namelijk aan het werk, en ik zat achter mijn eigen computer en weet zijn password uiteraard niet.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.