Team Killemall heeft gister ruim 2 miljoen blokjes geflushed. Helaas zijn er maar iets meer dan 1,4 miljoen geteld
Zijn er nog meer teams die hier last van hebben gehad ?
Misschien zitten ze hier tussen:
(backlog van de keyproxys dus)[16:07] <koebot> Chakotay: Op 01 februari om 16:05:03 stonden er bij d.net nog 4180984 blokjes te wachten op hun beurt.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ik moet zeggen dat TA met hun Anti-killemall-topic toch behoorlijk verkeerd bezig is. Het is ontzettend onsportief schoppen vind ik.
Als dit hun huidige niveau is, dan hoop ik dat zo'n russisch team TA er snel van langs geeft.
* Delerium denkt dat TA een ontzettende DPC-kater heeft.
Als dit hun huidige niveau is, dan hoop ik dat zo'n russisch team TA er snel van langs geeft.
* Delerium denkt dat TA een ontzettende DPC-kater heeft.
Welk topicOp donderdag 01 februari 2001 17:01 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik moet zeggen dat TA met hun Anti-killemall-topic toch behoorlijk verkeerd bezig is. Het is ontzettend onsportief schoppen vind ik.
[/me]
wil ik wel eens ff lezen en dan hun afkraken
8 bitterballen = 1 byterbal
Verwijderd
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=338613
hier dus.... ach en het zijn een paar frustie mannetjes (vertaal dat maar
)
hier dus.... ach en het zijn een paar frustie mannetjes (vertaal dat maar
De enige juiste reactie is de neus ophalen. Als die mafkezen zo gaan denken zijn "we" echt een maatje te groot voor hun. Ik zet ook speciaal geen link neer voor "onze" trolletjes, want daarop reageren is eigenlijk nog zieliger dan .... dan .....
Nee, zieliger kan niet.
Nee, zieliger kan niet.
't is inderdaad niet ons probleem. Onze dank gaat uit naar D.Net die weer hard aan een nieuwe hardware toe is....
Als we volgende maand weer een subteammegaflush doen, zullen ze het nog zwaarder voor hun kiezen krijgen
Als we volgende maand weer een subteammegaflush doen, zullen ze het nog zwaarder voor hun kiezen krijgen
Pagina: 1