Dit weekend sta ik met mijn stagebedrijf op een beurs. Daar komt een pc te staan met een kleine webapplicatie, waar bezoekers hun e-mailadres kunnen achterlaten. Omdat ik wil dat er zo min mogelijk gekloot wordt met die pc door bezoekers, wil ik een stukje javascript toevoegen dat dezelfde pagina opnieuw opent als deze gesloten wordt. Ik weet dat ik met onunload moet werken, ik heb daar een window.open aan proberen te hangen, maar dat werkt niet.
Mijn code:
Ik weet dat het een controversiele issue is in verband met spam en popups, maar dat is in dit geval niet aan de orde. Ik heb zowel gezocht op Google als op GoT maar niks bruikbaars gevonden.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Mijn code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <script language="javascript" type="text/javascript"> function launch() { var swidth = screen.width; var sheight = screen.height; window.open('test.html','window','toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,fullscreen=yes,width='+swidth+',height='+sheight+',left=0,top=0'); } </script> </head> <body onunload="launch()"> |
Ik weet dat het een controversiele issue is in verband met spam en popups, maar dat is in dit geval niet aan de orde. Ik heb zowel gezocht op Google als op GoT maar niks bruikbaars gevonden.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Klaar voor de steroorlogen?