Dell W2600 defect gaat vervangen worden

Pagina: 1
Acties:

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-02 08:56
hey allemaal,
zojuist heb ik Dell vriendelijk gevraagd om mijn W2600 TV (bijna 1 jaar oud) te laten vervangen. De medewerker daar kon mij geen uitsluitsel geven wat ik er nou voor terug krijg. Ik heb het niet zo op refurbished spullen maar het ziet er wel naar uit... De W2600 is sinds januari/februari dit jaar al NIET meer leverbaar en het lijkt mij dat ze er ook geen/weinig nog op voorraad hebben...

Heeft iemand ervaring met het omruilen van een defecte Dell TV na zo'n lange tijd?

Vraag 2 :P, neem aan dat op de 'nieuwe' TV weer garantie zit?!

Verwijderd

ik weet niet hoe dell dat afhandelt, maar normaal gesproken loopt je garantie door vanaf datum van aanschaf, of het product tussendoor wordt vervangen of niet

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
Het kan ook een vergelijkbaar exemplaar zijn. Nieuw is beter, je weet nooit wat er met een refurbished ding aan de hand is. Die is namelijk ook al eens stuk geweest.

Volgens mij heb je geen recht op weer een jaar garantie. Dan zouden produkten in de huidige wegwerpmaatschappij wel iets beter zijn. Als steeds binnen een jaar je TV stuk gaat blijf je garantie houden. >:) Zo gek zullen ze echt niet zijn.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• RiCk
asing schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:25:
Het kan ook een vergelijkbaar exemplaar zijn. Nieuw is beter, je weet nooit wat er met een refurbished ding aan de hand is. Die is namelijk ook al eens stuk geweest.
Je hebt nogal keuze bij Dell, ze brengen er gewoon in en 'red oe er met'

• RiCk
Hmm, stel als ze nou eens zwaar beschadigd product brengen :S

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Hoe is dit afgelopen? Ik heb hetzelfde probleem en heb al 2 beschadige exemplaren mogen ontvangen die technisch ook niet in orde waren :/ Ze bellen me straks op, hij moest even uitzoeken hoe dit opgelost moest worden. Ik lees op de Dell forum in Amerika dat mensen na dit beruchte probleem model gewoon een nieuwe kregen. 1 knakker uit Ierland zelfs een 32inch, alleen is die nu niet meer leverbaar zie ik.

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Bedankt voor alle reacties :P
Even voor het archief, Dell heeft na wat gedoe met beschadigde refurbish het heel goed afgehandeld met een nieuw en groter toestel. Wat dat betreft heb ik vertrouwen in Dell, ze laten je niet in de stront zakken. Je hoort allerlei horrorverhalen maar ik vind ze eigenlijk wel erg flexibel. Bij de aankoop hadden ze namelijk ook al wat geregeld ivm plotselinge prijsdaling. Een tevreden klant :9
Pagina: 1