Ik dacht slim te zijn en een ms remote keyboard te kopen voor mijn machine zodat ik kan bedienen vanaf de bank, echter gaat dit niet door, de infra-rood poort ziet hem niet.
Het gaat om een machine met Windows XP Proffesional, [u] zonder [/u] Media Center Software.
Met alle updates (kaal zonder ectra software).
De Hardware:
Sitecom CN-100 V2 Fast IRDA -> USB 2.0
Microsft Remote Keyboard for Media Center Edition. (irda)
Ik wil alleen de muis en de keyboard functies gebruiken, verder niet...maar ik krijg het niet aangesloten.
dit heb ik getest...
- Gekeken of het keyboard een signaal uitzend -> Dit Werkt, Signalen worder verzonden.
- Gekeken of de ontvanger een andere bron wel ziet, en mijn nokia 9500 ziet hij wel als een andere computer.
- Het keyboard voor de ontvanger houden om te zien of hij reageert, dit is niet zo.
iemand een idee hoe ik dit werkent kan krijgen onder windows xp ? zonder mediacenter erop ?
P.S. heb gegoogled, maar vond niets
Het gaat om een machine met Windows XP Proffesional, [u] zonder [/u] Media Center Software.
Met alle updates (kaal zonder ectra software).
De Hardware:
Sitecom CN-100 V2 Fast IRDA -> USB 2.0
Microsft Remote Keyboard for Media Center Edition. (irda)
Ik wil alleen de muis en de keyboard functies gebruiken, verder niet...maar ik krijg het niet aangesloten.
dit heb ik getest...
- Gekeken of het keyboard een signaal uitzend -> Dit Werkt, Signalen worder verzonden.
- Gekeken of de ontvanger een andere bron wel ziet, en mijn nokia 9500 ziet hij wel als een andere computer.
- Het keyboard voor de ontvanger houden om te zien of hij reageert, dit is niet zo.
iemand een idee hoe ik dit werkent kan krijgen onder windows xp ? zonder mediacenter erop ?
P.S. heb gegoogled, maar vond niets
Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!