Toon posts:

Worldcom Flatfee ISDN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorig jaar november heeft de OPTA de KNP verplicht capaciteit voor een vast tarief te leveren aan Worldcom. Deze zou daar flat-fee internet mee gaan aanbieden. Om toch de vrees van KPN voor netwerkoverbelasting tegenmoet te komen zou het alleen voor ISDN gelden. Weet iemand hoe het hier mee staat? Is er nu een ISDN flat-fee service via Worldcom:?
Op de site van Worldcom is nog niks te vinden, behalve een nieuwsbericht over het OPTA besluit.

Verwijderd

niemand weet het ;(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Nope.... op het moment dat er meer bekend is zal dit wel via de persberichten naar buiten komen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

/me wil het ook weten, hij neemt het ook meteen als het kan :)
Heb eergisteren als tussenstapje ff Wish Click & Dial aangevraagd :)

Verwijderd

Hoeveel duurder is ISDN eigenlijk?
Ik heb nu een standaard (40 piek?) abbo.

Maar als er straks een flatfee abbo is alleen voor ISDN moet ik toch maar ff kijken.

3KB/s met Wish click en dial is ook niet alles.... (wel een half jaar voor 99 piek >:) :) )

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-03 12:59
Half jaar voor 99 piek!!

Het is toch 69,95 per maand!

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 12:19 schreef Lexxx het volgende:
Half jaar voor 99 piek!!

Het is toch 69,95 per maand!
hij is oud VobisNet lid....

VoBisNet is ermee gekapt en heeft z'n klanten over gezet naar Wish C&D.

Verwijderd

voor zover ik weet start worldcom binnenkort met zo'n flatfee abo maar dan alleen voor bedrijven, men is geloof ik nog aan het uitzoeken of het ook rendabel is om het aan particulieren aan te bieden, dit natuurlijk omdat bedrijven meer betalen ervoor dan particulieren ooit zouden kunnen (toch? ;))
Pagina: 1