Toon posts:

[C++] data chart in C++?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goeiemorgen allemaal,

Ik ben zo wat aan het zoeken geweest, en dingen geprobeerd, maar ik kom er niet echt aan uit.
De bedoeling is dat ik een chart maak van inkomende data (in mijn geval CAN berichten)

iedere 50 ms krijg ik een waarde binnen die ik in een thread laat doorlopen.
nu wil ik in een grafie van 0 - 1sec de waarde bekijk in puntjes van 50ms.

Is dit mogelijk? En hoe zou ik dat best aanpakken?
Maak gebruik van Borland Developer studio 2006. Maar vind precies geen component die me kan helpen?

Alvast bedankt,
Alexander

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 00:17
TChart?

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En wat heb je dan precies geprobeerd en wat lukte daar dan niet mee? Zie ook Programming Beleid - De Quickstart voor een wat completere topicstart :)

Maaruh.. je vindt geen kant en klaar component? Je bent dus wel opzoek naar een kant en klaar iets? Want dat is in principe een ordinair scriptrequest en die zien we hier liever niet.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Een VCL component is toch geen kant en klaar script ? :s

ik heb idd al Tchart geprobeerd, maar deze lijkt niet te werken als ik gebruik maak van threads, het component kan namelijk niet snel genoeg z'n grafiek vernieuwen ...

alvast bedankt!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 00:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:02:
Een VLC component is toch geen kant en klaar script ? :s

ik heb idd al Tchart geprobeerd, maar deze lijkt niet te werken als ik gebruik maak van threads, het component kan namelijk niet snel genoeg z'n grafiek vernieuwen ...

alvast bedankt!
Dan buffer je een aantal samples? Tweak je TCHart?
TChart is een zeer uitgebreid component. Als dat ding niet kan wat jij wil moet je denk zelf wat maken.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.