[toetsenbord] extra toetsen anders instellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• Alfa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01 01:10
Op mijn toetsenbord zitten 14 extra toetsen, het betreft een labtec bordje, die toetsen zijn voor de multimedia utility's zoals mail, homepage, deze computer, volume etc.

Wat ik zocht op tweakers en google maar helaas niet kon vinden was het volgende:
Graag zou ik enkele van die knoppen toewijzen aan: directory's, programma's en websites.
Kan dit in windows of dit via externe software? Mijn PC draait op Windows XP Pro

Want het lijkt me namelijk van wel, aangezien ik waarschijnlijk niet de eerste ben met zon soort behoeften. Aangezien als je een toets indrukt er een reactie is in de computer dacht ik die reactie te kunnen besturen :)

Alvast bedankt!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 22:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

dit lijkt me geen hardware probleem.
er wordt vast en zeker software meegeleverd bij het toetsenbord waarmee je dergelijke dingen in kan stellen.

als de knoppen zonder software worden aangestuurd, dan wordt het blijkbaar in de hardware zelf geregeld en dan zal het ook niet echt aan te passen zijn.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.