Verwijderd
Pff dat is lekker een kopie van de Antec P180, dus zo 'innovative' vind ik hem niet
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 01:54 ]
Verwijderd
Nouja, het deurtje met de roosters aan de zijkantenVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 01:58:
Omdat ze allebei vrij rechthoekige vormen hebben?
*Oneensch is*
Voeding in een appart compartiment onderin samen met de harddisks
2x 120mm exhaust in het bovenste compartiment
En zelfs die fan-duct bij de videokaarten
Allemaal regelrecht van de P180, en alleen de P180 die dat zo heeft
Volgens mij hebben ze daar bij lian-li gewoon een P180 gepakt en gedacht van hoe kunnen we hem verbeteren
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 02:02 ]
Alsjeblieft, of Antec heeft het gekopieerd van Lian Li. Maar serieus, who cares, daar gaat het toch niet om? TS vraagt om ervaringen, niet om vergelijkingen met andere cases of kijken wie wat geript heeftVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 01:53:
Pff dat is lekker een kopie van de Antec P180, dus zo 'innovative' vind ik hem niet
TS: http://www.google.ca/sear...&btnG=Google+Search&meta= Al bekeken?
Het gaat me inderdaad niet om het feit of het nagemaakt is, of wat dan ook. Ik heb verschillende reviews gelezen, maar wil van mensen zelf horen wat ze van die case vinden voordat ik er 250 euro aan uitgeef...We Are Borg schreef op donderdag 23 november 2006 @ 02:58:
[...]
Alsjeblieft, of Antec heeft het gekopieerd van Lian Li. Maar serieus, who cares, daar gaat het toch niet om? TS vraagt om ervaringen, niet om vergelijkingen met andere cases of kijken wie wat geript heeft
TS: http://www.google.ca/sear...&btnG=Google+Search&meta= Al bekeken?
Zou een 8800GTX er makkelijk in passen bijvoorbeeld?
pirke: let in het vervolg even op je topicstart. dit is wel heel erg mager. we verwachten toch wel enige eigen inzet hier.
of moet je bij jouw internet provider per letter betalen die je typt?
of moet je bij jouw internet provider per letter betalen die je typt?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1