Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Verwijderd
maar idd. ik denk dat die 24" sony toch de grootste is (kan je die monitor niet van je baas krijgen?
en neem je geen genoegen met een 21" ?
Info staat hier
Zie dat de sony 24" 4455,-
Voor dat bedrag kan je beter de 22" Iiyama kopen plus nog een 19" of 22" Iiyama
Heb zelf de Iiyama 22" met daar naast een IBM 17" werkt perfect met cad en internet.
ik weet niet wat je precies wilt doen allemaal.
Verwijderd
Ik zou dan echt voor een beamer gaan als je daar een muur voor hebt...
Verwijderd
Huh?? Een 22" Iiyame draai je toch ook op 640*480. LolOp donderdag 01 februari 2001 19:32 schreef TeleManiac het volgende:
Ik denk dat het de bedoeling is om een hoge resolutie te hebben.. Dan vallen beamers af, die gaan gemiddeld tot 1024x768.
Verwijderd
ik kan je deze monitor zeker aanraden(heb hem zelf namelijk ook staan):7:7
Goede resoluties en zijn refr.rate is ook zat(120)
Mij bevalt hij in iedergeval heel goed;);)
en jongens dit is geen luxe probl maar een must als je er eens mee gewerkt hebtB-)B-)B-)
Volgens mij klopt dat niet, ik heb al beamers gezien met resoluties van +/- 2048x1576 (ofzo)... Dus dat valt nog wel mee... Ik vraag me ook altijd af waarom mensen toch meer dan 4000 gulden uitgeven aan een enorme TV terwijl je voor het zelfde geld een prima beamer hebt... OK, dan moet je alleen nog effe een mooie HiFi of Dolby videorecorder halen om een goede tuner toe te voegen.Op donderdag 01 februari 2001 19:32 schreef TeleManiac het volgende:
Ik denk dat het de bedoeling is om een hoge resolutie te hebben.. Dan vallen beamers af, die gaan gemiddeld tot 1024x768.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Die nieuwe is veel mooier (en nog veel duurder, staat niet in de Pricewatch volgens mij)... dat is die grijze /paarse
FW900 ofzo?
Verwijderd
Ik heb een VMPro 510, prachtig ding.
Enne, die ene opmerking over die beamer en die 22", dat was sarcastisch bedoel denk ik, daar hoef je niet op in te gaan
Waarom geen 2x 22"? Veel aplicaties willen maar op een monitor draaien. En tja, het ziet er ook minder stoer uit
Waarom geen Elsa? De specs zijn net dat beetje minder dan die van de Sony. Het lijken wel dezelfde schermen te zijn.
Wat is een W900? Een schrijffout, ik bedoel de FW900, de 'F' is ergens op het nachtkastje blijven liggen.
Kan het groter? Er zijn ook 28" schermen en groter, maar die hebben een hele foute dotpitch. Het zijn dan ook gewone tv's met een monitor interface.
Is WideScreen een probleem? Lijkt me niet, alleen krijg je bij sommige spelen zwarte balken aan de zijkant.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
China Great Wall Computer Shenzhen Co heeft een leuk monitortje: 29"!!! (C-2911) Hij heeft wel geen resolutie (800x600), maar toch leuk
http://www.ggw.com.cn/eng/product/moni-multi.htm
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Verwijderd
Verwijderd
Nou, bij ons op school hebben ze ook een beamer, van 3M. Dat ding kost 15.000 piek, maar de kwaliteit vind ik nog niet alles. Ook de boxjes die erin zitten zijn helemaal 0,0. En dat voor die prijs!Op donderdag 01 februari 2001 21:07 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, ik heb al beamers gezien met resoluties van +/- 2048x1576 (ofzo)... Dus dat valt nog wel mee... Ik vraag me ook altijd af waarom mensen toch meer dan 4000 gulden uitgeven aan een enorme TV terwijl je voor het zelfde geld een prima beamer hebt... OK, dan moet je alleen nog effe een mooie HiFi of Dolby videorecorder halen om een goede tuner toe te voegen.
Verwijderd
Beamers zijn indd helemaal niet handig. Niet overdag (zolang je niet in een donker hol wil werken) en al helemaal niet voor teksten of 3D animaties.
Ik zelf heb heel lang met 2x 19" gewerkt, maar geef nu naar al die jaren de voorkeur aan 1 groot scherm.
Je zou eens kunnen kijken naar Dell. In een nieuws topic van Tweakers stond dat die redelijk in de buurt kwamen van Apple kwaliteit. Gezien de prijs tussen 675 en 875 niet slecht. Andere mogelijkheid was de T244 van Samsung. Deze is tussen de 800 en 1200 euro. Als beste getest Maart 2006.
Volgens mij als je naar de Specs kijkt zie ik niet direct voordeel t.o.z. van de Sony. Illyama heeft bij mij echt een Aldi indruk. Maar goed, verschil moet er zijn.
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Dit topic is gesloten.
![]()