Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

fout bij verbinding met modem MDA

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik buiten de deur wil internetten met mijn notebook dan gebruik ik de MDA als modem.Ik maak verbinding middels de usb kabel. De benodigde software is geinstalleerd en hij werkt gewoon. De eerste keer dan. Als ik de connectie verbreek dan geeft de notebook het volgende aan:

fout 692: Er is een hardwarefout opgetreden in de modem(of een ander verbindingsapparaat)

Ik kan dus geen verbinding meer krijgen. Ook niet na het uit- en aanzetten van de computer. De enige manier waarop ik weer kan internetten is de computer herstellen naar een vorig herstelpunt. Daarna doet hij het weer goed (echter slechts weer één maal). Ik heb geen andere bestanden geinstalleerd na het laatste modemgebruik. Ook bij mijn vorige computer had ik hetzelfde probleem. Het enige dat ik in het forum heb terug gevonden is een bug in activesync. De benodigde edit heb ik in het register toegevoegd dus dat kan het ook niet zijn.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Om welke mda gaat het. :?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een MDA vario

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
In dit geval raad ik je aan om je vraag in het wizard topic te gooien. Daar zitten meer mensen met de zelfde pda en hebben er dus meer ervaring mee.

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

Succes verder. :)

Verwijderd

mpeters: Het is inderdaad beter als je het even in bovenstaand topic probeert. Dat houd alles iets overzichtelijker hier op GoT.

Aangezien je hier nieuw bent: Lees ook (nog) eens goed de Registratievoorwaarden / korte FAQ door! :)

Dit topic is gesloten.