Fotos bijsnijden. Batch Photoshop, maar hoe?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 10:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey jongens. Ik zit hier met een een probleem, me moeder heeft allemaal foto's in gescand van 15x10 maar heeft ze per ongeluk op A4 formaat gescand, dus er zit een heel wit vlak bij. Nu weet ik dat er een manier is om het met Photoshop te batchen.

Maar hoe moet dat, ik kan daar geen goede opties voor vinden, zover ik zie kan ik alleen de workspace veranderen oid :?.

Zoals ik al zei zijn de fotos nu op A4 formaat en moet (bv) de rechteronderhoek worden uitgeknipt (10x15) en opgeslagen worden.

Iig als iemand me kan helpen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt gewoon een batch aanmaken door middel van een aantal actions die je record en vervolgens op slaat. Deze batch kan je dan uitvoeren op een groot aantal bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 10:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
http://facultysupport.ucd...batch_cropping/index.html

Nadat ik op "crop" had gezocht kwam ik hier op uit. Ik ben dit nu aan het proberen :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps