Toon posts:

Na herinstallatie last van corrupte gedownloade bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt...
IK speel al sinds Delta Force1 de Novalogic games.
Zo heb ik dus vanaf Landwarrior tot er met Joint Ops geinstalleert en nooit problemen gehad.
Maar onlangs moest ik formateren en ik zette er meteen joint ops op en als ik dan de update via de game gaat downloaden gaat alles nog goed.
Tot dat de update wizard het gaat uitpakken, dan loopt het fout en geeft halverwege het uitpakken de melding dat er een fout is met het uitpakken.
Ik heb van alles geprobeerd zoals; virusscan helemaal uit,de hele game eraf gehaald en ook de patch via ftp gedownload en dan install.
Maar ook daar dezelfde fout.

Nu ging ik MOHAA erop zetten en ik wilde een 2.11 patch erop zetten en ook hier een probleem met uitpakken.
Ik heb ook nog de supportlijn van Nova gebeld(atari holland) maar die scheepte me af met het idee dat ik eerst alle windows updates moest uitvoeren.
Zogezegd zo gedaan maar nada.

Het lijkt mij een XP instelling of niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 22:31 ]

Verwijderd

Misschien een HD space probleem? Is je windows partitie klein?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Toevallig een Nforce4 chipset waarvan je de netwerkcontroller gebruikt? Die wil nog wel eens files corrupteren door de ingebouwde firewall. Als dat het geval is die gewoon uitzetten.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Yep, hij heeft een nForce 4 chipset.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:31:
Toevallig een Nforce4 chipset waarvan je de netwerkcontroller gebruikt? Die wil nog wel eens files corrupteren door de ingebouwde firewall. Als dat het geval is die gewoon uitzetten.
He nou je dat zegt idd, ik heb met de driver cd van me moederbord per ongeluk dat gene niet uitgevinkt en toen dacht ik nog het zal wel niet erg zijn.
Ik ga het meteen ff uitproberen.

Ik dacht ook dat het bij deze vraag niet echt nodig was om me specs te tonen.

http://specs.tweak.to/13996

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de software van Nvidia verwijdert en opnieuw opgestart, maar het helpt niet.
Ik kan de patches wel downloaden via de game maar niet uit pakken...zie foto

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/uss.nimitz/nova.mohaa.JPG

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:34

bonzz.netninja

Niente baffi

zoiets had ik ook, bleek geheugenprobleem te zijn. Check een memtest86

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:05
Dit heeft niets met Spielerij te maken. Tikje naar PMG + titelfix :) Lijkt inderdaad aan de Nvidia firewall te liggen. Check ook je geheugen op fouten zoals men hier boven aangeeft.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de memtest niet voor elkaar gekregen, omdat de bootcd niet werkte terwijl ik gewoon de instucties had gevolgd.
Maar ik had me geheugen opgekrikt naar DDR 466, dus zette ik deze naar SPD zoals ik het altijd had.
Hierbij ook geen effect, toen weer opnieuw opgestart en in me bios het op auto gezet en toen deed de game update decompressing het wel.
Dus het was me werkgeheugen.

Nou snap ik niet dat het z`on effect heeft, want ik heb me geheugen verder toch ook wel zwaar belast met spellen en videobewerking, en ook winrar is geen probleem.
Hoe kan het dan dat zoiest wel gebeurd met game patches uitpakken?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-05 11:14
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 14:28:
Ik heb de memtest niet voor elkaar gekregen, omdat de bootcd niet werkte terwijl ik gewoon de instucties had gevolgd.
Maar ik had me geheugen opgekrikt naar DDR 466, dus zette ik deze naar SPD zoals ik het altijd had.
Hierbij ook geen effect, toen weer opnieuw opgestart en in me bios het op auto gezet en toen deed de game update decompressing het wel.
Dus het was me werkgeheugen.

Nou snap ik niet dat het z`on effect heeft, want ik heb me geheugen verder toch ook wel zwaar belast met spellen en videobewerking, en ook winrar is geen probleem.
Hoe kan het dan dat zoiest wel gebeurd met game patches uitpakken?
Dat is het mooie van memtest86 deze test de verschillende lees en schrijfmanieren.
Kan zijn dat je 7 van de 8 testen gewoon niets gevonden is en dat bij de 8e de fouten over je scherm heen vliegen ;)
Zo ook dus met uitpakken van data. Je had in ieder geval het geluk dat je windows install goed was verlopen, maar heel misschien kom je over een tijdje toch nog een corrupt bestand tegen...

Taal fouten inbegrepen ;)

Pagina: 1