Toon posts:

problemen met sites laden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,
ik heb al een paar weken een probleem emt mijn internet.
het maakt enit uit op wleke site ik kom altijd als hij vernieuwt word de verbinding geherinitialiseerd of word de pagina blanco.
ik vind dit erg frustrerend want het maakt mij praktish onmogelijk om veranderingen ant e brengen op sites of om bijvoorbeeld dit bericht te plaatsen (12e poging)
de sites die ik bezoek werken wel als ik met mijn laptop op een nader netwerk zit.

het is gwn heel vervelend da tik op iedere site letterlijk 40x op vernieuwen meot klikken omde site goed weer gegeven te krijgen.

kunnen jullie mij helpen?

ik heb dit probleem zowel met firefox 2.0 als met IE 6.0

alvast bedankt.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je toevallig ook een virusscanner of een firewall draaien? Schakel die eens voor de grap uit en probeer het dan eens opnieuw.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een hoop geprobeerd, zowel norton uitschakelen als de SP2 firewall als de router firewall.
in de mees tmogelijke combinaties maakte helaas niets uit :(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

het maakt enit uit op wleke site ik kom altijd als hij vernieuwt word de verbinding geherinitialiseerd of word de pagina blanco.
Hoe connect jij? Via een vaste UTP kabel of draadloos? Heb je drivers opnieuw gedownload?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
ik hbe een vaste verbining via kabel met de modem/router

en een draadloze.

ik het probleem komt bij allebij de verbindingen voor maar bij de draadloze alleen 80x vaker.

toen ik net deze computer had geherinstaleerd (opnieuw windows)
en ik wou de driver instaleren ging de installatie al fout. op een of andere rare manier :S
maar na een paar keer ging het wel goed.

maar kijk ik dnekd at ik kan begrijpen waaorm de draadloos zo verrot doet. helaas zit ik zelf op de draadloos. maar waaorm heeft de vaste verbinding die het al een jaar goed doet er dan ook ineens problemen mee?

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Het kan zijn dat winsock beschadigd is. Je kan het proberen te herstellen door in de command line (Start -> Uitvoeren -> cmd [enter]) de volgende regel in te typen:
code:
1
netsh winsock reset

En daarna de computer opnieuw opstarten.

Als dit niet het gewenste resultaat hebt kan je de WinsockXPFix nog proberen.

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze allbij geprobeerd en helaashet werkt neit het porbleem is wel wat verbeterd maar de sites laden go steeds regelematig niet.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-03 00:54

RammY

Dát!

code:
1
netsh i i r r

Probeer deze is....

Stelt de TCP/IP- en verwante onderdelen op hun beginwaarden in.
Wil vaak ook nog wel eens helpen.

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Topicstarter
euh hoe moet dat?
ik heb neit echt veel verstand va netwerken. sorry

Verwijderd

Topicstarter
oh srr begreep hem verkeerd :)

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb eht geprobeerd. maar de problemen zijn alleen maar erger geworden. ik meot nu nog vaker klikken =(

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen bedankt voor jullie tips. maar dietips maakte internet zo onhandlebaar dat ik de modem/router heb gereset. en alles opnieuw geinstaleerd. en wat blijkt hij doeteht nu wel.
ikwil jullie erg bedanken voor jullie hulp.

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-03 19:56

killercow

eth0

Laat me raden, je hebt een xs4all of kpn abbo?

Zoja,
ze hadden vanochtend een routing probleem, wat ongeveer 15 minuten terug opgelost is.
http://www.xs4all.nl/nieu...2&taal=nl&msect=Storingen

ps, er is een edit knop bij je eigen posts zodat je je tekst aan kunt passen, groetjes doen hoeft niet, en meer dan 1 post achter elkaar in je eigen topic is ook niet echt nuttig.

[ Voor 30% gewijzigd door killercow op 23-11-2006 10:09 ]

openkat.nl al gezien?

• b4bol4t
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-03 18:42
Nee want, hij heeft het aleen paar weken en dit speelt zich af sinds vanmorgen ik had het hier ook :)

Verwijderd

Topicstarter
jah idd ik had dit al een paar weken. maar sinds vanochtend is het idd opgelost en idd heb ik xs4all
Pagina: 1