Zie screenshots voor de problemen die ik heb met zowel mijn PCTV Pro kaart als de DVB-s satellietkaart. Het is zeker geen conflict, de PCTV Pro heb ik al eens enkel en alleen met de videokaart in mijn pc gehad, Windows 98 SE kaal geinstalleerd. Dit probleem treedt alleen op wanneer de tv vensters groter zijn dan ongeveer 320x200, het is net alsof het beeld niet meer bijgewerkt kan worden. Als het een rustig beeld is, dus met weinig beweging, dan bouwt ie het langzamerhand wel op. De streepjes worden dan minder maar bij beeldwissel stikt het weer van die streepjes. Configuratie waarin het voorkomt:
Abit KA7/Athlon 750 (niet o/c) of Aopen AX6BC met Pentium II 350MHz (beide getest)
256 MB RAM
Asus V3800 (geen Deluxe of Ultra)
Miro/Pinnacle PCTV Pro PCI of
Hauppauge DVB-s model 564
Oh ja, alleen met de Asus drivers versie 2.25 (erg verouderd) voor de V3800 treedt dit probleem niet op bij de PCTV maar nog steeds bij de DVB-s.
Ik wil niet werken met de 2.25 drivers omdat veel software niet wil werken met die oude drivers.
Alle andere drivers geven ook problemen.
Abit KA7/Athlon 750 (niet o/c) of Aopen AX6BC met Pentium II 350MHz (beide getest)
256 MB RAM
Asus V3800 (geen Deluxe of Ultra)
Miro/Pinnacle PCTV Pro PCI of
Hauppauge DVB-s model 564
Oh ja, alleen met de Asus drivers versie 2.25 (erg verouderd) voor de V3800 treedt dit probleem niet op bij de PCTV maar nog steeds bij de DVB-s.
Ik wil niet werken met de 2.25 drivers omdat veel software niet wil werken met die oude drivers.
Alle andere drivers geven ook problemen.
If it ain't broken, play with it till it breaks.