Toon posts:

lcd defect maken

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik geef toe het klinkt belachelijk maar ik zou willen weten hoe je een lcd tv defect kan krijgen....
liefst zonder extra toestellen zoals een functiegenerator, of een hamer...geloof het of niet maar op google is er echt niks van terug te vinden behalve enkele gekken die hunne tv uit het raam gooien en dat is dus niet de bedoeling.

Mvg,
Johan

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Schoonmaken met water en sop? Aansluiten op 380V? Achter je auto binden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Kan me niet voorstellen dat je dat voor een ethisch verantwoord doel zou willen gebruiken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ah gossie, weer iemand die met een dooie pixel zit en toch z'n scherm wil inleveren ter garantie?

Ik weet verder ook de achtergrond niet, maar verwacht niet teveel hulp van de mensen hier :X

🖥️ | 🚗

Verwijderd

hey, heb je geen spanningsregelaarwaarmee je het voltage naar 250v kunt zetten dan blaas je hem heel zachtjes op en is er niet van te zien

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En daardoor gaan de fabrikanten moeilijk doen over dooie pixels...

• dreasmon
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-02 21:53
Ik zou idd wel de reden willen weten, je zou idd het beste ff flink water door een ventilatierooster laten lopen, aansluiten op een geaarde/beveiligde stekkerdoos en aanzetten maar!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:54

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

volgens mij had je je beter op geenstijl of fok kunnen registreren, hadden ze misschien ook nog stoer gevonden ook nog...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

In water dompelen en laten drogen?

/kansloos topic imo

Signature

Verwijderd

Als de reden idd laten vervangen vanwege dooie pixels dan lijkt me waterschade geen slim idee. Heb je het product online gekocht, dan kun je beroep doen op het 7-dagen koop op afstand recht.

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:26

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Vorkie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 22:00:
En daardoor gaan de fabrikanten moeilijk doen over dooie pixels...
Het is ook niet zo gek dat als je een product van € 900 koopt je er geen dooie pixels op verwacht. Fabrikanten moeten een goed produkt afleveren.

BTW als dit echt om dooie pixels gaat mag je je toestel binnen twee weken terug brengen bij de winkel omdat je er niet tevreden mee bent (meer hoef je niet te zeggen!), en dat is wettelijk geregeld. Ben je buiten die 2 weken word het lastiger...

Meh!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-02 12:18
Een scheet op laten? _/-\o_
Vertel anders waarvoor het is. Weet et niet zeker maar anders kun je mis een slotje verwachten 8)7

Verwijderd

3 millioen keer op het aan/uit knopje duwen...

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:35
Ook ik kan mij geen ethisch verantwoorde reden bedenken behalve dat je de winkel wilt oplichten door een product terug te brengen waar niets mee mis is. Wellicht een dooie pixel. Daarvoor kun je vooraf pixel-garantie afsluiten.

Zo`n scherm kan nou eenmaal een dooie pixel bevatten. Dat is deel van het productieproces. Als je een 100% goed scherm wilt hebben dan kan je daar voor betalen.

Je kunt altijd gebruik maken van de wet koop op afstand (7 dagen bedenktijd), of een eventuele terugbreng-regeling van de winkel. Water zou ik iig niet proberen, al zou ik er geen bezwaar tegen hebben als je het deed. Waterschade is zichtbaar.

[ Voor 23% gewijzigd door Nijn op 22-11-2006 22:10 ]

• Vorkie
  • Niet online
De_Koele_Man schreef op woensdag 22 november 2006 @ 22:05:
[...]

Het is ook niet zo gek dat als je een product van € 900 koopt je er geen dooie pixels op verwacht. Fabrikanten moeten een goed produkt afleveren.

BTW als dit echt om dooie pixels gaat mag je je toestel binnen twee weken terug brengen bij de winkel omdat je er niet tevreden mee bent (meer hoef je niet te zeggen!), en dat is wettelijk geregeld. Ben je buiten die 2 weken word het lastiger...
Nee, maar jij gaat op het moment van aankoop en aanbreken van de doos, zonder dat je het door hebt, akkoord met de door de fabrikant gestelde voorwaarden.
Dat is dus per fabrikant verschillend. Verder ligt het ook in de prijsklasse.
Als iemand een scherm van 800 euro koopt, doen ze moeilijker dan wanneer er 1 gekocht wordt van 4000 euro.
Geld speelt een hele grote rol in deze tijd en met sommige dingen moet je mee leren leven.

Natuurlijk kan je hem netjes terugbrengen en zeggen dat je het niets vind, zie edit volgende post

Verwijderd

Topicstarter
toestel is bijna 2 jaar oud en heeft geen dode pixel, ik werk ik een elektronica zaak en wil net leren hoe mensen ons in het zak kunnen zetten.
Mvg,
Johan

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:35
Vorkie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 22:08:
[...]
Natuurlijk kan je hem netjes terugbrengen en zeggen dat je het niets vind, dat is je recht!
Dat is helemaal niet je recht!
Een winkelier kan je de gunst verlenen om je bij de verkoop een dergelijke regeling aan te bieden. Veel doen dat ook.

Heeft de winkelier zo`n regeling, dan is het je recht, maar wel binnen de voorwaarden van die regeling.

Heeft de winkelier niet zo`n regeling, dan zit je gewoon vast aan je koopovereenkomst.

@atoompje:
Als dat echt zo is, dan stel je wel een verdomd specifieke vraag. Waarom wil je juist van dit 2 jaar oude toestel weten hoe hij kapot gemaakt kan worden? Er zullen immers weinig klanten zijn die hiermee nog terug komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Nijn op 22-11-2006 22:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mensen die na 1 jaar 11 maanden en 28 dagen de tv binnen brengen en weten dat hij commerciël niet herstelbaar is wil ik als de pest vermijden en vandaar deze vraag.

• Vorkie
  • Niet online
nijn-01 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 22:11:
[...]

Dat is helemaal niet je recht!
Een winkelier kan je de gunst verlenen om je bij de verkoop een dergelijke regeling aan te bieden. Veel doen dat ook.

Heeft de winkelier zo`n regeling, dan is het je recht, maar wel binnen de voorwaarden van die regeling.

Heeft de winkelier niet zo`n regeling, dan zit je gewoon vast aan je koopovereenkomst.
Sorry mijn fout:
Spijtaankoop
Heeft u spijt van uw aankoop (bijvoorbeeld omdat de gekochte das niet kleurt bij uw overhemd), dan is de winkelier niet verplicht het product terug te nemen. De meeste winkeliers verlenen deze gunst echter wel; u hebt vaak de mogelijkheid het product binnen een bepaalde termijn om te ruilen voor een ander product.

Kunt u niets van uw gading vinden, dan krijgt u waarschijnlijk een tegoedbon. Grote winkelbedrijven gaan vaak nog verder in hun service en geven het gehele aankoopbedrag terug. Ruilen en/of terugbrengen kan alleen als het product nog ongebruikt en onbeschadigd is.

Informeer altijd voordat u een product koopt, of u het terug kunt brengen en of u dan uw geld terugkrijgt.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Mkay... dit gaat dus echt nergens over. Er zijn zat manieren te bedenken om een LCD te slopen.

Hier wordt in ieder geval niet meegewerkt in het professioneel mensen voor de gek houden van mensen, laat staan dat dit soort zaken ethisch of zelfs juridisch toelaatbaar zijn.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.