Toon posts:

Nieuw mobo / CPU / memory

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, ik heb ff jullie hulp nodig.

Ik heb op dit moment de volgende onderdelen

* Asus K8N4-SE
* AMD Athlon 64 3200+ 2,2 Ghz @ 2,45 Ghz
* 2x512 DDR 400

Ik zit te denken om dit te vervangen door het volgende.

* Asus P5B
* Intel Core 2 Duo 6400
* 1 of 2x 1024MB DDR2 667

Mijn vraag is, zal ik hier heel erg op vooruit gaan kwa prestaties?
Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor games, photoshoppen, gamen, gamen en wat msn-en :P

• tsunami69
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-03 17:04
MWWA ik denk het niet 8)7

Verwijderd

ik zou nog eventjes wachten. tenzij je het geld goed kan missen, maargoed voorlopig kan je huidige setup nog goed mee, dus imo zou je beter eventjes kunnen wachten...
en dan voor een 6600 gaan (zal wel afgeprijsd worden na de introductie quadcore)

• dreasmon
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 19:12
Naar mijn mening: Ja! Heel erg, je gaat van 2,2 Ghz Single Core naar 2,13 Ghz Dual Core, ongeveer twee keer zo snel. Met het 2GB aan geheugen zal je het merken, maar niet drastisch. Dat is meer voor de toekomst. Wat voor een videokaart heb je momenteel? Want die kan in games nog een enorme bottleneck gaan vormen. Kan je voeding dit trouwens aan? Als je namelijk een 350 watt sweex voedingkje hebt zal het niet geweldig uitpakken.

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Hangt ook af van je videokaart ;)

Signature

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit soort upgradevragen horen in Complete Systemen & Laptops. Daar loopt een "Wat kan ik het beste hieraan upgraden?" topic. Daarin kun je deze vraag kwijt :) Maar pas wel de inhoud van je vraag aan volgens de eisen die in de topicstart van de upgrade-topic staan. Want zoals je de huidige topicstart hebt opgesteld voldoet namelijk niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.