Ey,
We hebben een domein hier met 15 clienten, sommige daarvan zijn laptops. Maar wanneer iemand zich aanmeld terwijl die niet met het domein is verbonden krijg ik de volgende foutmelding:
Alvast bedankt,
Snake88
We hebben een domein hier met 15 clienten, sommige daarvan zijn laptops. Maar wanneer iemand zich aanmeld terwijl die niet met het domein is verbonden krijg ik de volgende foutmelding:
Leuk dat Windows die melding geeft enzo, maar ik wil gewoon dat die automatisch overschakeld op de laatst opgeslagen bestanden van dat profiel op die laptop (de offline bestanden dus), zonder dat die foutmelding wordt gegeven. Ook duurt het aanmelden twee keer zo lang. Ik wil gewoon dat als Windows niet verbonden is met de Domein Controller die méteen het lokale profiel (de offline opgeslagen bestanden) laad en niet 5 minuten checked of het domein toch beschikbaar is...Windows kan de serverkopie van uw zwervend profiel niet vinden en probeert nu u aan te melden met uw lokale profiel. Wijzigingen in het profiel zullen niet naar de server worden gekopieerd wanneer u zich afmeldt. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door netwerkproblemen of onvoldoende beveiligingsrechten. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.
Detail: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
Alvast bedankt,
Snake88
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 16:43 ]