[XP] Geluid hapert / hangt / schokt*

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
vandaag start ik mijn pc op en wil ik een spel spelen. ik vond het geluid al beroerd toen ik online de samenvatting champions league ging kijken, maar dat was streaming, dus ik dacht dat het daar aan lag. Toen ik MoHaa ging spelen, kreeg ik hetzelfde effect: t geluid hapert / hangt / schokt. Ik weet niet waar het door komt, alsof hij geen genoeg geheugen heeft of iets dergelijks.
t klinkt dan net als een cd die slecht is, of als je pc even heeel druk is dat ie teveel tegelijk moet doen, dat het geluid achter blijft en t vervolgens ingehaald moet worden. Dus dan hoor ik bijvoorbeeld een 'dubbele beat'. Ik snap er geen fluit van hoe dit kan of wat ik eraan kan doen. k heb al gezocht op andere zoektermen, maar omdat ik geen goede benaming heb van het probleem / fenomeen is het lastig zoeken. t lijkt wel alsof ie niet genoeg bronnen heeft om zoiets simpels als een gewone stream (q-music) naar behoren te kunnen afspelen. Ik kon altijd zonder problemen MoHaa spelen met perfect geluid, maar dat is nu nogal problematisch.
iK zou graag horen of jullie een oplossing voor t probleem hebben

specs:
soundblaster live 1024! pci
mobo: k7t266 pro r
proc: duron 1200
pc2100 256mb ddr ram
geforce 2 mx 400 32mb
ide 1: HDD 1: seagate 20 gb (primary), HDD 2: maxtor 40GB (slave)
ide 2: plextor cd brander 8/4/43 (primary), aopen 52x cdrom
Via Vt6105 Rhine III fast ethernet adapter

[ Voor 0% gewijzigd door DeRooney op 22-11-2006 22:25 . Reden: topic involledig... ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier over? Zoals je in de Windows Clients Policy kan lezen zien we graag je Windows versie terug in je topic titel en dat mis ik hier :)

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
oepsssss
vergeten.

het gaat om windows xp pro sp2.