Leuk stel nieuwsberichten

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-02 00:38
* 20:28 'Vista houdt zich aan antitrustwet VS'
* 19:32 Hitachi: binnen vijf jaar 'mind control voor consumenten'
* 17:29 Tiener bouwt fusiereactor

om eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet van welke ik nou het vreemdst opkeek :+

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

iceheart schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:56:
* 20:28 'Vista houdt zich aan antitrustwet VS'
* 19:32 Hitachi: binnen vijf jaar 'mind control voor consumenten'
* 17:29 Tiener bouwt fusiereactor

om eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet van welke ik nou het vreemdst opkeek :+
Waarschijnlijk het moment dat je het hier ging posten... :?

Nee, geintje, maar als je de sources leest van de FP-berichten, dan is het soms een stuk duidelijker/helderder waarom het als nieuws wordt gezien. Vond trouwens zelf het artikel over Hitachi het meest opvallend.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Hoezo :? Die van die fusiereactor is meer een opmerkelijk nieuwsbericht, dat van Hitachi bied een leuke blik in de toekomst en dat bericht van Vista komt voor mij niet echt als een verrassing. Maar de humor van zo'n rijtje met 3 titels ontgaat me een beetje.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-02 00:38
pff, misschien moet ik wachten met posten tot k in normale staat ben, maar t gaat een beetje over het surrealisme in de onderste twee en een reflectie daarvan op die erboven.

laat maar, zal wel aan mij liggen :S

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vond het artikel over de fusiereactor het meest opvallend maar totaal niet thuis horen op GoT. Het is meer een bericht van Fok! niveau imho. De koppeling naar Tweakers.net wat betreft doelgroep en core business is ver te zoeken.

Overigens schijnt de reactor van de betreffende 18 jarige de "fusie reactor" (waar overigens tot nu toe alleen nog "maar" een plasmabol is opgewekt) vooral door paps te zijn gebouwd (en ook mams zit in die richting).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

iceheart schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:06:
pff, misschien moet ik wachten met posten tot k in normale staat ben, maar t gaat een beetje over het surrealisme in de onderste twee en een reflectie daarvan op die erboven.

laat maar, zal wel aan mij liggen :S
Enlighten me... Ik zit nog op werk (ahum) en kan wel wat afleiding/denkwerk gebruiken. :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Bor de Wollef schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:06:
Ik vond het artikel over de fusiereactor het meest opvallend maar totaal niet thuis horen op GoT. Het is meer een bericht van Fok! niveau imho. De koppeling naar Tweakers.net wat betreft doelgroep en core business is ver te zoeken.
En bedankt :X We zitten allemaal in een industrie die in de meest letterlijke zin bestaat bij de gratie van elektriciteitsvoorziening, en met berichten over 200W+ slurpende grafische kaarten kan het geen kwaad af en toe eens over de herkomst van die stroom na te denken. Over ontwikkelingen mbt zonnecellen is ook wel 'ns geschreven; wat mij betreft was dit dan ook meer dan ontopic genoeg. Voor alleen de ITER (zie artikel) was een nieuwsbericht nog net wat te veel eer - maar daar is dankzij die zeventienjarige techfan een imo luchtig - en hopelijk ook nog een beetje inspirerend - artikel omheen gebouwd.

Voor de rest vraag ik me ernstig af waar dit topic heen moet. Een degelijke vraagstelling lijkt me een must; 'tjee' is niet genoeg :+ Deze gaat dus efkes op slot, wie het weet mag het zeggen nieuwe topic openen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.