ik heb de game onimusha 3 2 dagen geleden voor mijn pc gekocht, maar als ik hem speel is ie zo sloom (hakkelen) dat het geluid op het beeld voor loopt, ik voldoe aan de eisen op die achterkan van de gamehoes en begrijp er niks van
mischien ondersteund mijn nvdia 6600 DDR (256) video kaart hem niet? ik ben ten einde raad, plz help
o btw op een ander forum zeide ze dat het aan ant-aliasing kan liggen? is dat zo? zo ja waar kan ik dit instellen 
Niet kicken binnen 24 uur. De edit-knop is er niet voor niets. Volgende keer = slotje
Niet kicken binnen 24 uur. De edit-knop is er niet voor niets. Volgende keer = slotje
[ Voor 30% gewijzigd door Crash op 22-11-2006 23:58 ]
Kijk eens op rechtermuisknop, laatste tab, advanced, en daar bij je opties staat iets van antialiassing.
Zet dit op nul.
Zet alles op low in het spel, en test dan.
Alles up to date? ( Drivers, OS ed... )
Zet dit op nul.
Zet alles op low in het spel, en test dan.
Alles up to date? ( Drivers, OS ed... )
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
als je anti-aliasing aan hebt staan kan dit (te) zwaar zijn voor je videokaart.
anti-aliasing kan je in het spel onder settings vaak op "off / 2x / 4x / 8x" zetten.
deze zou ik op Off zetten
Anti-aliasing maakt het beeld gladder en haalt de karelrandjes weg.
maar dit is een best zwaar proces.
Meer informatie over anti-aliasing kan je hier vinden
Wikipedia NL
Wikipedia ENG
anti-aliasing kan je in het spel onder settings vaak op "off / 2x / 4x / 8x" zetten.
deze zou ik op Off zetten
Anti-aliasing maakt het beeld gladder en haalt de karelrandjes weg.
maar dit is een best zwaar proces.
Meer informatie over anti-aliasing kan je hier vinden
Wikipedia NL
Wikipedia ENG
ook nog een probleem is dat het scherm van het spel niet fullscreen is maar gewoon klein is zodak m'n bureaublad nog kan zien, dit is nergens in de game in te stellen, mijn video kaart is aardig en zou de game aan moeten kunnen, maar het is nu slowmotion >.< hehe
ik probeer alles om de game normaal te runnen maar het wil niet lukken
ik heb overigens geen problemen met andere games zoals wow die ik al enige andere op m'n pc heb staan
... maarja die drivers weet je waar ik de nieuwste daarvan kan halen voor mijn nvidia 6600 256 kaart? www.nvidia.com
?
OS ed? sry meestal doet m'n vader mijn pc pimpe >.< en inderdaad das een tijde terug
doe nu 2 jaar met wow maarja als internet er is afligt dan is het stil op m'n kamer ...
[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 22-11-2006 23:59 ]
Welkom op GoT; het is gedeeltelijk de bedoeling dat je ons mededeelt wat je zelf allemaal al geprobeerd en gezocht hebt, met voldoende info over je system, operating system, driver versies etc.
Verder, zoek eens uit waar
voor dient, rechtsboven bij elk antwoord wat je geeft.
Verder, zoek eens uit waar
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tijd om het zelf eens te leren dan, en niet alles door je pappie te laten doen.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:21:
OS ed? sry meestal doet m'n vader mijn pc pimpe >.< en inderdaad das een tijde terugdoe nu 2 jaar met wow maarja als internet er is afligt dan is het stil op m'n kamer ...
OS => Besturingssysteem, Windows XP bijvoorbeeld.
We hebben gewoon wat meer specificaties nodig van je PC voordat we uitspraken kunnen doen.
informatie over CPU, RAM, moederbord en videokaart zijn heel nuttig.
Windows versie, DirectX versie, en welke drivers je geinstalleerd hebt is ook handig om te weten.
En anders kan je Spielerij - Problemen & Vragen FAQ even doornemen?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:28:
haha ok np, laat me pa wel ff doen![]()
... riiight
offtopic:
We zijn niet allemaal opgegroeid met MSN-taal, oke?
We zijn niet allemaal opgegroeid met MSN-taal, oke?
[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2006 21:31 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
video kaart: Nvidia geforce 6600 met directx 9 , Tvout/DVI AGP8x, open GL 1,5 support.
Computer: CPU 2 GHZ, 512 MB geheugen. hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Computer: CPU 2 GHZ, 512 MB geheugen. hoop dat jullie hier wat aan hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 21:46 ]
Verwijderd
alternative drivers een idee?
http://www.omegadrivers.net/
offtopic:
2 ghz cpu?uhhh is het een intel... amd... dorito....
http://www.omegadrivers.net/
offtopic:
2 ghz cpu?uhhh is het een intel... amd... dorito....
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 22:00 ]
een intel ja, maar alternative drivers is dat echt nodig om een doodgewone game te kunne draaien? enige probleem dat ik heb ik dat ik Onimusha 3 niet goed kan spelen omdat het gewoon in een soort slowotion afspeelt er staat wel iets op de achterkant van het doosje: NOTICE, this game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-RW and virtual drives.
mischien is dit het wel, niet dat ik de termen begrijp...
mischien is dit het wel, niet dat ik de termen begrijp...
Verwijderd
dat is waarschijnlijk hdcp
http://en.wikipedia.org/w...igital_Content_Protection
persoonlijk heb ik op al mijn computers omega drivers(zowel nvidia als ati) omdat ik daar minder problemen mee heb gehad(hoeft natuurlijk niet, dit is zo gekleurd als maar kan
).
maar het is een overwegen waard.
edit:
het verschill met normale drivers is niet zo heel erg groot, deze dienen als basis voor omega drivers.
offtopic:
jah een intel... intel wat pentium 4, celleron, core duo
http://en.wikipedia.org/w...igital_Content_Protection
persoonlijk heb ik op al mijn computers omega drivers(zowel nvidia als ati) omdat ik daar minder problemen mee heb gehad(hoeft natuurlijk niet, dit is zo gekleurd als maar kan
maar het is een overwegen waard.
edit:
het verschill met normale drivers is niet zo heel erg groot, deze dienen als basis voor omega drivers.
offtopic:
jah een intel... intel wat pentium 4, celleron, core duo
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 22:34 ]
een Inel pentium 4, geen dual core, de pc is aardig oud al maar mijn vader heeft er nieuw geheugen aan toegevoegd en een video kaart. de pc heb ik zo'n 2.5 jaar geleden gekocht.
ik denk dat ik onimusha 3 even omruil bij de winkel want ja... tis gewoon zo dat ik nauwelijks wat van computers weet, en ik jullie niet de goude informatie kan geven om mijn probleempje te verhelpen... even wachten tot volgend jaar
dan haal ik een gloednieuwe pc met alles erop en eraan.
toch bedankt voor jullie tijd, l8ters.
ik denk dat ik onimusha 3 even omruil bij de winkel want ja... tis gewoon zo dat ik nauwelijks wat van computers weet, en ik jullie niet de goude informatie kan geven om mijn probleempje te verhelpen... even wachten tot volgend jaar
toch bedankt voor jullie tijd, l8ters.
Pagina: 1