Ik heb nu al 2 jaar een pc en ik ben de wanhoop met het vervelende apparaat nabij.
Steeds met een goed spel spelen (Unreal - Quake - Battlefield2) slaat de pc op tilt.
Geen foutmelding, nee gewoon weer terug naar buroblad, soms een bluescreen of een complete reboot.
Al vervangen in de pc:
Videokaart (nu een 6800LE, maar van alles al geprobeerd zoals ATI kaart)
2 x 512 MB geheugen met juiste serienr. voor MOBO(ook geprobeerd met 1 reepje maar dan is het nog sneller op tilt)
MOBO K8V deluxe vervangen naar K8V deluxe SE
Geluidskaart van Live1024 naar X-Fi
Dit is natuurlijk al een flink vervangbeleid, maar nog steeds heb ik hetzelfde probleem.
Verder andere versie van Windows geprobeerd. Nu WinXP+SP2
Zonder enige toevoeging, alleen kale windows en spel, ook al meteen problemen.
Er zit een AMD64 3000+ processor in en een Nexus NX3500 voeding.
Dit samen met mijn 2 SATA Hitachi schijven zijn de enige zaken die ik nog niet heb vervangen.
Het spel hapert al wanneer een spel is geladen en over moet worden gegaan naar de aktie. Dan hoor je het geluid een paar keer haperen en dan gaat ie weer verder en begint het spel. Maar vaak al snel slaat de boel vast.
Wie kan mij nog een tip geven.
Steeds met een goed spel spelen (Unreal - Quake - Battlefield2) slaat de pc op tilt.
Geen foutmelding, nee gewoon weer terug naar buroblad, soms een bluescreen of een complete reboot.
Al vervangen in de pc:
Videokaart (nu een 6800LE, maar van alles al geprobeerd zoals ATI kaart)
2 x 512 MB geheugen met juiste serienr. voor MOBO(ook geprobeerd met 1 reepje maar dan is het nog sneller op tilt)
MOBO K8V deluxe vervangen naar K8V deluxe SE
Geluidskaart van Live1024 naar X-Fi
Dit is natuurlijk al een flink vervangbeleid, maar nog steeds heb ik hetzelfde probleem.
Verder andere versie van Windows geprobeerd. Nu WinXP+SP2
Zonder enige toevoeging, alleen kale windows en spel, ook al meteen problemen.
Er zit een AMD64 3000+ processor in en een Nexus NX3500 voeding.
Dit samen met mijn 2 SATA Hitachi schijven zijn de enige zaken die ik nog niet heb vervangen.
Het spel hapert al wanneer een spel is geladen en over moet worden gegaan naar de aktie. Dan hoor je het geluid een paar keer haperen en dan gaat ie weer verder en begint het spel. Maar vaak al snel slaat de boel vast.
Wie kan mij nog een tip geven.