Ik heb een laptop (Packard Bell) van mijn buurmeisje gekregen dat een blauw scherm krijgt na het windows laad scherm, ook in alle veilige modussen krijg ik hetzelfde. Ze had het vanaf dat ze een kwartier er niet aan had gezeten, was die uitgevallen. Alleen MSN en Word stond open. Ik dacht iets gelezen te hebben dat met REMOVABLE_ te maken had, want het blauwe scherm is maar 0,5 sec zichtbaar en daarna reboot hij weer. Fixboot en fixmbr had ook geen effect. Misschien een virus of een HD crash?
Verwijderd
schakel het herstarten na een crash eens uit dan kan je de BSOD lezen,
Deze Computer > Eigenschappen > Geavanceerd > Opstart instellingen > De computer automatisch opnieuw opstarten uitvinken.
Deze Computer > Eigenschappen > Geavanceerd > Opstart instellingen > De computer automatisch opnieuw opstarten uitvinken.
Ze kan Windows niet mere in blijkbaar, dan kan je tijdens het opstarten (na het BIOS) op F5 drukken, en dan is er een optie: "Niet herstarten na Foutcontrole" o.i.d.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:57:
schakel het herstarten na een crash eens uit dan kan je de BSOD lezen,
Even die optie kiezen en doorstarten. Mocht je dan een blauw scherm krijgen dan blijft deze gewoon staan
[ Voor 38% gewijzigd door AW_Bos op 24-11-2006 09:41 ]
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën