hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
de oplossing die op
http://www.htmlcenter.com...rials.cfm?id=155&type=PHP
staat voor de apache handler namelijk het gebruiken van lynx, werkt niet omdat op de server geen lynx staat.
maar die staat er niet
Verwijderd
wgethobbeldebobbel schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:11:
dat had ik al gevonden jah.. maar die werken allemaal niet omdat mijn php als een apache handler ingevuld staat.
de oplossing die op
http://www.htmlcenter.com...rials.cfm?id=155&type=PHP
staat voor de apache handler namelijk het gebruiken van lynx, werkt niet omdat op de server geen lynx staat.
curl
socket openen naar de webserver en een rauwe request doen
op een andere host een cronjob instellen met wget, curl, of een script in een geschikte taal
Mogelijkheden zat, dat hoeft echt niet helemaal voor je bedacht en uitgewerkt te worden.
ik wil het eigenlijk gewoon op de host zelf laten draaien. Ik ga wel eens kijken of ik iets met PERL kan gaan doen....
maar die staat er niet
een perl script is niet de oplossing omdat ik geen DBI.pm of Mysql.pm kan koppelen.
weet iemand een oplossing voor het feit dat ik een backup wil maken van een database?
maar die staat er niet
Zit hier niet gewoon je probleem? Oftewel even contact opnemen met je hoster?Nu kan ik via mijn host geen mysql of mysql_dump gebruiken, krijg dan een 'permission denied' bericht.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
die kun je namelijk gewoon php files voeren
php -f /home/frank/whatever.php
meer info: man php
[ Voor 11% gewijzigd door frankivo op 23-11-2006 19:18 ]