Toon posts:

pasta

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
>>>>Winrar file gedownload,
grootte 296mb,
bestaat uit ape files,
uitgepakt,
geen foutmeldingen,
ape files worden met een grootte aangegeven van rond 600 bytes,
de uitgepakte map zelf wordt aangegevn met 288mb,
foobar herkend ze als ape files,
spelen zonder problemen,
zodra ik de files knip en ergens anders neer zet zijn het weer 600 bytes files en spelen niet meer af.

Een andere download file heeft hetzelfde probleem.
7-zip geeft hetzelfde resultaat.

Heel vreemd.
Is dit een bekend probleem?
Kan ik de files op een andere manier wel goed uitpakken?
<<<<

>>>>Onze forum software doet zelf regels afbreken dat hoef je dus niet zelf te doen. Wat wel helpt is gewoon fatsoenlijke zinnen maken, dat is duidelijker dan wat keywords gebruiken en het leest beter. Daarnaast merk ik weinig van je eigen inzet, wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je naar gezocht? Zulke dingen verwachten we wel op GoT. Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden en de stickies hier in Client Software Algemeen nog eens door. Dit topic gaat iig dicht<<<<

Het probleem wordt kort en duidelijk uitgelegt.
Dat de zinnen niet aan de normen van de taalunie voldoen is jammer maar ze zijn op deze manier wel zeer duidelijk.
Bovendien heb ik mij met diverse termen rot lopen zoeken maar niets kunnen vinden.

Het is heel makkelijk om onder het mom van moderator mensen een beetje af te lopen zeiken en de taalnazi uit te hangen.
Dit zal het eerste forum zijn waar ik van af gegooid ga worden.
Daar ben ik niet rouwig om.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gesloten topics zomaar opnieuw openen is nooit handig.
Dus mail eerst de mod die je topic gesloten heeft en kijk dan of het goed is om een topic te openen met normale zinnen.

En zodra je vergelijkingen met nazi's gaat maken mag je van mij part stikken in je probleem :/ Om het maar even heel bot te zeggen.

[ Voor 40% gewijzigd door fsfikke op 22-11-2006 17:49 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:46:
>>>>Winrar file gedownload,
grootte 296mb,
bestaat uit ape files,
uitgepakt,
geen foutmeldingen,
ape files worden met een grootte aangegeven van rond 600 bytes,
de uitgepakte map zelf wordt aangegevn met 288mb,
foobar herkend ze als ape files,
spelen zonder problemen,
zodra ik de files knip en ergens anders neer zet zijn het weer 600 bytes files en spelen niet meer af.

Een andere download file heeft hetzelfde probleem.
7-zip geeft hetzelfde resultaat.

Heel vreemd.
Is dit een bekend probleem?
Kan ik de files op een andere manier wel goed uitpakken?
<<<<

>>>>Onze forum software doet zelf regels afbreken dat hoef je dus niet zelf te doen. Wat wel helpt is gewoon fatsoenlijke zinnen maken, dat is duidelijker dan wat keywords gebruiken en het leest beter. Daarnaast merk ik weinig van je eigen inzet, wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je naar gezocht? Zulke dingen verwachten we wel op GoT. Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden en de stickies hier in Client Software Algemeen nog eens door. Dit topic gaat iig dicht<<<<

Het probleem wordt kort en duidelijk uitgelegt.
Dat de zinnen niet aan de normen van de taalunie voldoen is jammer maar ze zijn op deze manier wel zeer duidelijk.
Dat zijn ze helemaal
niet
er is geen touw aan
vast te knopen zoals
je
ziet.
Je kunt op zijn minst de moeite nemen een poging doen tot het maken van volledige zinnen, er wordt helemaal niet verwacht dat je foutloos typt, er wordt verwacht dat je normale taal gebruikt. Keywords van je probleem opsommen en enteren met af en toe een halve zin valt daar duidelijk niet onder.
Bovendien heb ik mij met diverse termen rot lopen zoeken m en aar niets kunnen vinden.
Als je het niet eens bent met een actie, is er Oneens met de actie van een moderator? Post het hier en Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! , een nieuw topic openen is niet de manier.
Het is heel makkelijk om onder het mom van moderator mensen een beetje af te lopen zeiken en de taalnazi uit te hangen.
Dit zal het eerste forum zijn waar ik van af gegooid ga worden.
Daar ben ik niet rouwig om.
Als je het hier zo vervelend vindt, hoef je toch niet te wachten tot het zover komt?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Conflicten/meningsverschillen hier in Client Software Algemeen bespreken heeft geen zin, daar zijn betere kanalen voor.

Neem anders even contact op met pasta, of als je er niet uit komt met mij. Maar dit is hier nutteloos.

edit:

Knip. Zie verder hierboven :P

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 22-11-2006 17:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Signature

• pasta

pasta

Ondertitel

Euh.. even overnieuw :P

Om niet al te bot over te komen. Nee, je zinnen zijn niet zeer duidelijk, het komt eerder over alsof je je topic nogal haastig hebt gepost om zo even een snelle 'helpdesk' vraag te stellen. Je noemt nu pas dat je naar diverse termen hebt gezocht, welke zoektermen heb je gebruikt? Zulke informatie vermelden maakt het voor ons een stuk makkelijker en voor jou een stuk handiger. Alles wat jij al noemt wat je gevonden hebt / uitgeprobeerd hebt hoeven wij niet nog een keer te noemen, waardoor je meer antwoorden krijgt waar je iets aan hebt. :)

Ik zal je overigens moeten teleurstellen, ik ga je niet van het forum afgooien. Ik ga echter wel ook dit topic sluiten met de vermelding naar de 2 links die ik in de korte versie van mijn sluitmessage postte. ;)

Signature

• pasta

pasta

Ondertitel

En ik ben ontzettend traag 8)7

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.