hallo, ik heb allemaal nieuwe onderdelen besteld. Allemaal aangesloten zoals ik denk dat het hoort. Maar hij wil niet opstarten. Het lampje van mijn moederbord brand wel.
gegevens:
a8v-vm
amd 4000+ en zalman koeler
geforce 7800gt extreme e dition
dual channel ram (1024 geil)
dvd brander
cd brander
en nog case cooler
cooler master extreme 430 watt
ik heb me laten vertellen dat de voeding krachtig genoeg is voor mijn opstelling. Maar in het moederbord boekje staat dat je minimaal 15a moet hebben op 1 van de 12v lijnen. 1 van de 12v lijnen van het moederbord is 14a en de ander is 15a. Is hij dan toch niet krachtig genoeg? Misschien heel raar maar is mijn behuizing te oud voor het moederbord? omdat ik toch echt die pwr sw ledjes enzo geod heb aangesloten, maar die hebben soms iets andere kleuren en namen (wel voor hetzelfde) dan vermeld
gegevens:
a8v-vm
amd 4000+ en zalman koeler
geforce 7800gt extreme e dition
dual channel ram (1024 geil)
dvd brander
cd brander
en nog case cooler
cooler master extreme 430 watt
ik heb me laten vertellen dat de voeding krachtig genoeg is voor mijn opstelling. Maar in het moederbord boekje staat dat je minimaal 15a moet hebben op 1 van de 12v lijnen. 1 van de 12v lijnen van het moederbord is 14a en de ander is 15a. Is hij dan toch niet krachtig genoeg? Misschien heel raar maar is mijn behuizing te oud voor het moederbord? omdat ik toch echt die pwr sw ledjes enzo geod heb aangesloten, maar die hebben soms iets andere kleuren en namen (wel voor hetzelfde) dan vermeld
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!