Outlook 2002 Contactpersonen sharedmailbox

Pagina: 1
Acties:

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 11:42

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
mede tweakers,

Ik heb het volgende probleem.

We gebruiken bij ons op het werk Outlook 2002. Daarin hebben we via de exchangeserver (versie 2003) (waar ik geen toegang tot heb :( ) onze mail geregeld.

Nu hebben er 2 gebruikers een algemene mailbox naast hun eigen mailbox. Bij allebij is die toegevoegd aan de mappenlijst van hun Outlook en die heb ik eigenaar gemaakt van de mailbox.

De algemene mailbox heeft een optie Contactpersonen (zoals elke mailbox heeft). Nu wil gebruiker 1 dat lijstje gebruiken bij het doorsturen van een bericht. Ze kan alleen in haar adressenboek alleen maar kiezen voor de contactpersonen lijst van haar eigen mailbox. Daar kan ik op zich nog wel mee leven.

Maar gebruiker 2 kan wel gebruik maken van het lijstje contactpersonen in de algemene mailbox. Maar die kan weer niet haar eigen contactpersonen zien in haar adressenboek.

Er moet dus waarschijnlijk iets zijn (een optie, een vinkje ofzo) waarmee je kunt aangeven welke contactpersonenlijst je wilt weergeven in je adressenboek. We hebben er nu met een stuk of 6 man naar zitten kijken (waaronder de Exchangebeheerders) en niemand kan iets vinden.

Ze hebben allebij volledige rechten op die algemene mailbox dus het kan niet aan de rechten liggen.

Heeft iemand enige idee wat ik moet doen want we tasten hier in het duister.

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 11:42

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
Niemand? ;(

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!