Toon posts:

Waar maquettes vinden voor film productie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig om een filmpje te maken met poppetjes.

Nu ben ik op zoek naar maquettes waarin die poppetjes kunnen spelen.

Heeft iemand een idee bij welke kunst academie of bedrijf of persoon ik een paar leuke maquettes kan lenen voor mijn project?

Omgeving Amsterdam

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 15:19 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Welke schaal (ik werk op een architectenbureau)?

Overigens, uitlenen = out of the question ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Topicstarter
Ramzzz schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:17:
Welke schaal (ik werk op een architectenbureau)?

Overigens, uitlenen = out of the question ;)
Ik ga met playmobil-achtige poppetjes werken.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 15:23 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Da's erg groot... dan kan ik je niet helpen. Sorry :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:15:
Ik ben momenteel bezig om een filmpje te maken met poppetjes.

Nu ben ik op zoek naar maquettes waarin die poppetjes kunnen spelen.

Heeft iemand een idee bij welke kunst academie of bedrijf of persoon ik een paar leuke maquettes kan lenen voor mijn project?

Omgeving Amsterdam
Academie van Bouwkunst

* inXs stedenbouwkundige in opleiding

Maar goed, architectuur hoort er ook bij en er staan hier genoeg maquettes zeg maar. Ik weet niet of je dat zomaar mag gebruiken, maar je kan het allicht proberen. De school zit ook nog eens in Amsterdam, normaal op het Waterlooplein (weet niet of daar iets staat nu vanwege de verbouwing), in de zuiderkerk staat afstudeermaquettes en op de Reinwardt academie krijgen we nu lessen (eind van de Dapperstraat).

http://www.academyofarchitecture.nl/

Daar kan je vast wel een contactpersoon tussenvinden. Ze zijn denk ik vooral in de avond bereikbaar, aangezien wij overdag geen lessen hebben (werk). Succes!

edit: en zoals hierboven aangegeven wordt er meestal niet aan uitlenen gedaan, dus dan zul je op de academie zelf je filmpje moeten maken, maar dat zal geen probleem vormen.

[ Voor 7% gewijzigd door inXs op 22-11-2006 16:13 ]

superB

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt! Ik hier veel aan!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

David2003, het lijkt me niet handig om voor elke poep en scheet een topic te openen... Leek het je niet handiger om gewoon eens op zoek te gaan diverse organisaties die je wellicht verder kunnen helpen en daadwerkelijk contact met ze op te nemen? :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
niet iedereen weet dat daar schitterende maquettes staan daarbinnen, tenzij je er echt geweest bent
Pagina: 1