waar ka ik laptops van het merk ecs kopen in nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Hallo, IK ben geinteresseerd in laptops van het merk ecs. ik wil er graag 1 kopen. had er 1 bestelt bi onlinewarehouse.nl maar die bestaan inmiddels niet meer en leveren tot nu toe ook nogaltijd niet. ik ga er nogsteeds van uit dat dit ooit wel zal gebeuren maar vraag me toch af of er iemand is die een winkel weet die ze verkoopt in nederland. de distributeurs zoals vermeld op www.ecs.com.tw doen het in elk geval niet(alleen moederborden) heb ze al gebeld. iemdn enig idee? zou het liefst weten waar de g320 verkocht wrodt maar andere types zijn ook welkom. Dick

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
hallo, ja leuk dat topic heb ik ook een sgeplaatst. maar daar staan geen antwoorden in en het is ook nog eens gesloten omdat een moderator dacht dat ik het wel bij mijn vorige topic kon voegen. dus al met al weet ik nog altijd niet waar ik ecs laptops kan krijgen. er is hier toch zeker wel iemadn ie me dat kan vertellen? Dick

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:06
Bij vraag en aanbod op tweakers.net:
V&A aangeboden: ECS Laptop 1.5GHz 512MB intern
1,5Ghz ECS laptop met 512MB geheugen.
Overigens weet ik niet of die verkoper te vertrouwen is.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 22-11-2006 14:30 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

dicksterk schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:22:
hallo, ja leuk dat topic heb ik ook een sgeplaatst. maar daar staan geen antwoorden in en het is ook nog eens gesloten omdat een moderator dacht dat ik het wel bij mijn vorige topic kon voegen. dus al met al weet ik nog altijd niet waar ik ecs laptops kan krijgen. er is hier toch zeker wel iemadn ie me dat kan vertellen? Dick
Grapje zeker? Uit jouw topics haal ik gewoon telefoonnummers en dergelijke van waar je een ECS-machine kan aanschaffen. 8)7 :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
zie mijn sluitpost in je vorige topics :z

Deze gaat dus ook dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.