Ik zoek een tooltje om makkelijk een berichtje te broadcasten over het netwerk. Netsend wil ik liever niet aan beginnen want dan moet de service overal aangezet worden en kunnen ze dus ook onderling berichten sturen. Ik wil graag vanaf de centrale beheerders pc naar iedereen een bericht kunnen sturen maar ze mogen onderling niet gaan zitten net-senden.
Er mag dus een stukje client software aan te pas komen maar het moet allemaal erg basic zijn en het liefst freeware.
Ik heb wat tooltjes geprobeerd zoals realpopup maar dat is gewoon een soort msn voor binnen het netwerk, er moet dus gewoon een bericht op het scherm komen net zoals een foutmelding. De search biedt geen uitkomst (alleen GUI's voor netsend).
Weet iemand of er hier een mooi tooltje voor is?
Er mag dus een stukje client software aan te pas komen maar het moet allemaal erg basic zijn en het liefst freeware.
Ik heb wat tooltjes geprobeerd zoals realpopup maar dat is gewoon een soort msn voor binnen het netwerk, er moet dus gewoon een bericht op het scherm komen net zoals een foutmelding. De search biedt geen uitkomst (alleen GUI's voor netsend).
Weet iemand of er hier een mooi tooltje voor is?