[IE7] Installatieprobleem

Pagina: 1
Acties:

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Ik heb al de Search gebruikt, maar helaas niks bruikbaars gevonden, ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ik heb via Windowsupdate de final versie van IE7 gedownload, in de taal waarin ook mijn XP is uitgevoerd. Nederlands dus.
Wanneer ik echter probeer om IE7 te installeren geeft ie steevast deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/2527/ie7installerroraz2.jpg

Nogal raar dus. Ik heb hiervoor wel RC1 van IE7 succesvol gedraaid, maar door problemen met de intranetvoorzieningen van mijn school moest ik terug naar IE6 SP2.
Het probleem doet zich ook voor wanneer ik probeer om IE7 in het Engels probeer te installeren.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Mijn os is XP Pro SP2.

[ Voor 1% gewijzigd door PauseBreak op 22-11-2006 12:30 . Reden: os vermelding vergeten ]

Nee, merp!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nog interessante dingen in de IE7.log bestanden in de map C:\Windows ? Iets in de eventlogs? Misschien al eens de virusscanner/antispyware enzo uitgezet?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Firewall
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09-2022
Rc1 van IE7, final in het engels, ie6, ie7 nederlands.........hoop verschillende versies, en als er iets is waar windows zeer slecht mee overweg kan is het downgraden, en updates over updates plaatsen...

die logs is een oplossing, maar verwijder ook eens ALLE data van ie7, zodat het nergens meer terug komt en install ie6 nog eens opnieuw, en dat weer upgraden naar ie7, misschien werkt dat,

en waarom wil je het per se in het nederlands? op 2 woorden na zie ik niks anders staan op me scherm....

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Allereerst bedankt voor de reacties.
Ik zit nu bij mijn schoonouders, dus de logs kan ik niet controleren maar dat zal ik na het weekend even doen.
Rc1 van IE7, final in het engels, ie6, ie7 nederlands.........hoop verschillende versies, en als er iets is waar windows zeer slecht mee overweg kan is het downgraden, en updates over updates plaatsen...
Ik ben alleen van IE6 NL > IE7 Beta 2 > IE7 RC1 > IE6 NL gegaan. Het downgraden ging ook zonder problemen. Daarna probeerde ik dus de final van IE7 te installeren, maar zowel bij de NL als de Eng versie gaf het ding bovenstaande foutmelding.
en waarom wil je het per se in het nederlands? op 2 woorden na zie ik niks anders staan op me scherm....
Ik wil 'm niet per se in het Nederlands, ik heb zowel de Engelse als de Nederlandse versie geprobeerd en beiden geven hetzelfde probleem.

Verder heb ik geprobeerd het te installeren zowel met mn av/antispw aan en uit, dit maakte geen verschil.
Na het weekend zal ik wel de logs bekijken of er iets interessants in staat en dat hier posten, alvast bedankt :)

Nee, merp!