[XP] Wachtwoord wijzigen terwijl ik geen wachtwoord gebruik.

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Sinds een paar dagen krijg ik elke keer wanneer ik de computer opstart een melding dat mijn wachtwoord binnen x aantal dagen is verlopen. Ik maak helemaal geen gebruik van een wachtwoord. Mijn vraag is dan hoe ik dit wachtwoord dan moet wijzigen, aangezien er vaak om het oude wachtwoord gevraagd wordt.

Is er een optie om helemaal het gebruik van een wachtwoord uit te zetten, aangezien ik de enige ben die thuis gebruik maakt van mijn pc.
Via de search kwam ik veelal op vragen die betrekking hadden op netwerken en meerdere gebruikers.

[ Voor 5% gewijzigd door Binnetie op 22-11-2006 12:22 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In computermanagement (rechtermuisknop op my computer -> manage) kun je bij de gebruikers de eigenschappen aanpassen en ook aangeven dat het wachtwoord verloopt.

Verwijderd

In je Control Panel kun je bij Accounts je account beheren inclusief het password.

In het register kun je trouwens ook autologon aanzetten. Dat is imo beter dan geen password want dan kun je iig nog met Windowskey + L je machine locken.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 12:24 ]

• Binnetie
Bedankt jongens, ik ga even kijken of ik dit kan aanpassen.
Ik kom er nog op terug.

• Binnetie
Het is gelukt! Heel erg bedankt. Ik zie dat je nog veel meer mogelijkheden hebt. Ga ik eens verder bekijken. Nogmaals dank!