Toon posts:

[Laptop] Medion MD 96038 LIFE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.medionshop.nl/P23ShopImagesNL//45/455C2EE70EB735FAE10000000A00007F.jpg

Kenmerken
Authentieke Windows® XP Media Center Edition 2005
Windows® Vista Premium Ready
Intel® Core Duo T5600 (1.83 GHz, FSB 667, 2 MB L2 Cache)
De Intel® Centrino® Duo Mobile technologie biedt u de volgende meerwaarde:
Betere video- en grafische performance voor uitstekende en snelle beeldverwerking bij games, animaties en video's, waaronder HD-formaten en multimediatoepassingen
Geweldig geluid door Intel® High-Definition-Audio
Langere accuduur
Meer verbindingsopties voor het internet met ondersteuning voor de nieuwste beveiligingsstandaarden, zodat u onbezorgd het internet op kunt
Kort gezegd: wanneer voor u eersteklas performance en uitmuntende verbindingsmogelijkheden belangrijk zijn dan haalt u met de Intel® Centrino® Duo Mobile technologie die gewenste vrijheid en flexibiliteit in huis
15,4" TFT W-XGA display, 1280 x 800 pixels (16:10 beeldformaat)
Intel® Graphics Media Accelerator 950 based on PCI-Express technologie
1024 (2x 512 MB) PC533 DDR II RAM geheugen
120 GB harde schijf (5400 RPM)
DVD ±RW en ±R DL
High Definition Audio met 2 luidsprekers
Wireless LAN 802.11b/g tot 54 Mbit / sec.
10 / 100 Mbit Fast Ethernet LAN port
56K V.90 Modem
Exchangeable cover**
Sound onboard
Li-Ion accu

Aansluitingen
1x Express Card 54
4x USB 2.0
1x VGA out
1x TV out
1x LAN (RJ45)
1x Modem (RJ11)
1x Line in
1x Microfoon in
6-kanaals analoge audio out
1x S/P-DIF out

Software (OEM-versies)
Authentieke Windows® XP Media Center Edition 2005
Microsoft® Works® 8.5
PowerDVD 6
Nero Burning ROM 6
Nero Recode 2 SE
Bullguard Anti Virus (trial)

Meegeleverde accessoires
Accu
Adapter
Optische USB-muis
Notebooktas
Modemkabel incl. telefoonstekker
Gebruikershandleiding

Afmetingen en gewicht
Afmetingen 359 x 255 x 25/34 mm (B x D x H)

Gewicht ca. 2,8 kg (incl. accu)

Garantie
24 maanden garantie

Prijs: 999 Euro

Al het hierboven beschreven informatie heb ik op https://www.medionshop.nl/ gevonden. Hij is leverbaar vanaf week 48 dus ik volgens mij een gloednieuwe laptop. Ik heb in google reviews ingetikt met wat kernwoorden van deze laptop en die waren nog niet beschikbaar (uiteraard, want hij is nog niet leverbaar).

Ik zat op de Dell site en zag daar een leuk laptop Inspirion 6400 voor 800 euro. Ik was best onder de indruk, maar dat is niet zo moeilijk voor iemand die er niet veel verstand van heeft. Toen nog verder gegoogled en kwam ik op de Medion site met de hierboven beschreven notebook. Qua prijs was ik zeer onder de indruk in vergelijking met wat ik eeder allemaal had gevonden.

Ik wil mijn toekomstige laptop gebruiken voor als ik stage loopt en ook voor school activiteiten en programmas om snel dingen te kunnen verwerken. Mocht ik nog tijd over hebben zou het ook fijn zijn om zo nu en dan een spel te spelen, maar dat is niet mijn hoofdzaak.

Ik had al gezocht hier op het forum naar Medions alleen deze kon ik niet vinden vandaar deze topic. Mijn vragen:

- is of deze laptop vergeleken met andere laptops een goede aankoop is? De specificaties lijken mij zeer goed, maar zoals ik al eerder zei heb ik niet ontzettend veel verstand van Laptops.

- Is het een goede scherm? Goed om films te kijken of filmpjes?

- Kan het meerdere processen aan zonder te gaan vertragen? Met name voor programmas waar ik in de toekomst mee ga werken.

- Zo'n Li-On accu redt die de 2uur? Of hangt het puur van de laptop af? Zo ja men met eerder ervaringen met Medions positieve ervaringen op dit gebied?

Misschien hebben anderen hier zelf ook vragen over deze Medion, dan zou ik willen zeggen gooi neer.

De groeten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 11:59 ]