kapotte asuslaptop L3500D

Pagina: 1
Acties:

• drfrisbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-01 00:22
Hallo,
ik heb een asus laptop van ongeveer 3 jaar oud nu. Hier heb ik 2 problemen mee;
-er is ooit een glas sap over het toetsenbord gegaan, kortom toetsenbord is brak
-In de laptop is de voedingspin kapot (geen aansluiting meer mogelijk op elektra)

De laptop valt buiten garantie en volgens asus zou een reparatie 250-300 euro gaan kosten. Volgens een lokale computerwinkel ongeveer 175 voor voeding/moederbord en dan nog het toetsenbord.

Nu heeft deze laptop 3 jaar terug bijna 1000 euro gekost en hem dan nu zo afschrijven vind ik moeilijk, vandaar dat ik me afvroeg of er nog andere alternatieven zijn.

Alvast bedankt

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:03
Toetsenbord demonteren en volledig schoonmaken? :?

Dan voor 175€ je mb laten herstellen...

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:58
Nieuw toetsenbordje bestellen en zelf vervangen, is meestal vrij simpel. Voedingsplug kun je misschien zelf vervangen/verlengen met een kabeltje naar buiten. Wel goed solderen want er kan best wel wat stroom lopen door zo'n plugje.

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Eventueel eens op ebay ofzo zoeken naar hetzelfde model van laptop en daar onderdelen van halen?

• drfrisbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-01 00:22
Toetsenbord is schoongemaakt, maar blijft waar het sap is gevallen het niet goed doen,
Wat ik vergeten ben te zeggen: een vergelijkbare werkende laptop kost 300-400 euro op marktplaats, een kapotte ben ik nog niet tegengekomen.