Toon posts:

Welke digitale camera?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zelf ben op dit moment opzoek naar een goeie digitale camera met lens. Nu dacht ik zelf aan de prijs van rond de 650 en 750 euro.

Ik heb ook al naar digitale camera's van nikon gekeken, maar wat voor een soort weet ik nog niet precies.
Het moet goede camera zijn, en ook geschikt voor bewegende beelden, dus dat het niet wazig word. Ook moet hij goed met licht overweg kunnen.

Iemand enig idee?

Sebastiaan

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Sebastiaan,

een beetje een vage post heb je gemaakt. Je zoekt een digitale camera met lens. Dat zal niet zo moeilijk te vinden zijn, de meeste camera's hebben een lens, of in ieder geval de mogelijkheid een lens erbij te kopen. Ik vermoed dat je eigenlijk misschien een spiegelreflexcamera (SLR) bedoelt.

Verder vind ik het apart dat je naar camera's (van Nikon) hebt gekeken, maar niet weet wat voor soort camera's dat waren. Misschien moet je eerst een nachtje erover slapen.

De camera moet goed met licht overweg kunnen. Dat lijkt me ook een belangrijk punt. Je schrijft ook dat je bewegende beelden wilt op kunnen nemen (tenminste dat denk ik). Dat maakt een SLR- model weer wat minder geschikt. Je budget lijkt me in ieder geval ruim voldoende.

Post maar eens wat aanvullende informatie: wat weet/doe je van/met fotografie, wat wil je fotograferen/filmen, wat heb je zelf al uitgezocht...

kijk ook maar eens in de volgende topics: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3 FG Algemene policy Fotografie technische FAQ en Koopadviezen

begintmeta

[ Voor 10% gewijzigd door begintmeta op 22-11-2006 01:39 ]

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Een 1D MarkII N kan bijna filmpjes maken :D

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:44

YellowCube

Wait...what?

zoals begintmeta al zegt: een erg vage post.

ga inderdaad even hier lezen:
FG Algemene policy
Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3
Fotografie technische FAQ en Koopadviezen

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Och jeeeeeeee! YC heeft zijn eerste slotje gezet :)

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.