Oudgediende Grrrrrene stopt...maar niet helemaal

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Ja, je leest het goed: oudgediende Grrrrrene stapt over van rood naar blauw: hij legt zijn FG-modfunctie neer. Hij blijft echter nog wel Pricewatch Admin, dus stapt over naar een blauw kleurtje.

Als je het over oudgedienden hebt...zoek ik even hier in MED, is het oudste wat ik kan vinden over Grrrrrene van november 2001: een uitbreiding van rechten in GC. Later heeft hij de taak van GC Admin op zich genomen, en heeft die een aantal jaren zeer goed vervuld. Weer later kwam de uitdaging om samen met oa Pelle, Korakal (en later Zoefff en Floris) en mij Fotografie als subforum en hoofdgroep vorm te geven, wat ook zeer goed is gelukt :)

Echter is nu het moment dat hij vooral door tijdgebrek zijn modpet aan de wilgen hangt, en z'n blauwe pet waar Pricewatch Admin op staat, over houdt.

Meer dan 5 jaar is Grrrrrene een vast onderdeel geweest van de GoTcrew, en heeft ook veel bereikt: kijk maar eens rond in SG en HK bijvoorbeeld: mede dankzij hem zijn het nu prettige plekken om te vertoeven :)

Na dit stukje historie de belangrijkste zaken: dank, en een vervanger :)

René, bedankt voor alles wat je al die tijd hebt gedaan, en niets dan respect voor jou als admin/moderator en medecrewlid in al die tijd. Een welverdiende dikke _o_ _o_ _o_ daarvoor :)

Als vervanger hebben we YellowCube (u allen welbekend) gevraagd en bereid gevonden de taken van FG-moderator op zich te nemen: later vanavond zal hij zijn kleurtje en rechten krijgen :)

LinkedIn
Instagram