Toon posts:

Goodmans VS BNS

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo,
Ik ben opzoek naar een mooie boxenset, en kwam op internet de merken Goodmans en BNS tegen die tenminste ook nog een beetje betaalbaar waren op de 2de hands markt, Koda, Tannoy en Magnet is toch wel een beetje buiten het budget,
Maar mijn vraag is; welke is er beter, Goodman of BNS, of is dit niet te zeggen omdat het geluid heel anders pas bij verschillende muzieksoorten?!
Ik hoor het graag, want zit een beetje omhoog nu, (moeilijk hoor, kiezen..)
Los Ballos

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:43

lordsnow

I know nothing

Ik heb zelf onlangs B&W speakers gekocht (602S3, niet te duur voor 189 p/stuk). Daarvoor heb ik enkele speakers beluisterd voordat ik koos voor B&W. Niet omdat de andere speakers (Tannoy, Elac, Mission, Quadral) slecht waren maar omdat het geluid van de B&W's mij t meeste kon bekoren. Alle speakers klonken mooi.. alleen... anders. Ik kan dus eigenlijk alleen maar aanraden, ga luisteren!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Als eerste: Welkom op GoT *O*

Dit soort keuzes zul je echt zelf moeten maken door ernaar te luisteren. Verder zeggen merken helemaal niks natuurlijk! Zonder type aanduidingen kun je niks zinvols zeggen. Ook voldoet je topicstart niet aan de gestelde voorwaarden:

- Je geeft niet aan zelf gezocht te hebben
- Groeten is niet de bedoeling

Zie ook: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime en Het algemeen beleid #groeten

Mijn tip: laat die meuk staan en spaar nog even door.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.