Toon posts:

Email opslaan op CD Rom

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop gekocht en nu wil ik de oude emails en mappen in outlook op mijn oude PC door outlook in mijn laptop laten invoeren.

Heeft iemand enig idee hoe ik ze op bijv. een CD rom krijg??

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

er staat onder het menu bestand iets van "exporteren" en bij de nieuwe outlook "importeren", daarmee lukt het wel volgensmij.

waarom wil je trouwens een cdrom gebruiken voor het overzetten? Kan toch ook via lan?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

In Outlook (Express) Bestand->Exporteren/Importeren

Berichten en adresboek exporteren op pc, op cd branden en dan importeren op laptop.

Dit moet toch wel te vinden zijn met search/Google?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik exporteren probeer krijg ik een foutmelding. Die laptop staat nergens mee in verbinding ik moet dus een CD rom gebruiken....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad. Twee andere tips: denk er aan dat files op CD readonly zijn. Maak de PST weer schrijfbaar voor je het gebruikt. En zet het over en test het voor je de andere leeggooit.

Maar goed, dit past beter in Officesuites en -software dan WOS. Maar omdat het daar al heel vaak is gevraagd en beantwoord (en ook F1 en microsoft.com in gaan op backup / overzetten), sluit ik het topic hier ipv. het te verplaatsen. Alles is immers al gezegd. Check dus oudere topics in OFF even en je bent er. En open evt een nieuw topic in OFF, maar geef dan even aan wat er niet voldoet aan de al besproken methoden :)

Edit: en "een foutmelding" kunnen we niets mee. Zeg dan minstens welke en waarom de bestaande info erover op het web niet voldoet om het op te lossen. Denk overigens ook goed aan het verschil OL <> OE en natuurlijk de versieverschillen.

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 21-11-2006 20:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.