3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Someone ?....... please ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
COM21, Terayon, of een ander modem met DOCSIS compliancy. En ik geloof dat er nog een 4e modem wordt uitgedeeld hier en daar..
E.e.a is afhankelijk van de plaats, en in sommige gevallen zelfs de WIJK waar je woont, met name in Amsterdam
In sommige wijken worden namelijk Terayons uitgedeeld in andere weer COM21...
Meer informatie plz. En dan moet een Chello abbo uit die wijk maar antwoorden, ik heb zelf een Terayon modem, en niet eens van Chello, maar van Kabelfoon
E.e.a is afhankelijk van de plaats, en in sommige gevallen zelfs de WIJK waar je woont, met name in Amsterdam
Meer informatie plz. En dan moet een Chello abbo uit die wijk maar antwoorden, ik heb zelf een Terayon modem, en niet eens van Chello, maar van Kabelfoon
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ik woon dus in Zaandijk (ff boven amsterdam) en heb ook chello (oud a2k gebruiker) met een Lancity kabelmodem
Kan ff niet zien wat er op de achterkant staat want heb hem vastgezet aan de wand
Is dit nou een betere of een slechtere modem :?:?
Kan ff niet zien wat er op de achterkant staat want heb hem vastgezet aan de wand
Is dit nou een betere of een slechtere modem :?:?
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.