Ik ben toe aan een nieuwe mobiele telefoon + abonnement, aangezien het huidige 30 november afloopt en de telefoon inmiddels ook op leeftijd is. Mooie aanbieding op hi.nl: SE K800i voor €39 bij een tweejarig Hi €20 abonnement, geen aansluitkosten en €5 korting per maand! Ik dat gisteren besteld, ook gelijk nummerbehoud aangevraagd, en wat krijg ik vandaag in mijn mailbox?
Iemand hier ervaring mee? Ik heb nu nogmaals een bestelling geplaatst, want ik ben me eigenlijk van geen kwaad bewust...
Kortom, "we nemen je bestelling niet in behandeling en we zeggen lekker niet waarom". WTFBBQ? Ik heb gewoon alle gegevens kloppend en naar waarheid ingevuld.quote: HiBetreft: bestelling met ordernummer xxxxxxxx
Hi NNF,
Hartelijk dank voor je bestelling bij Hi. Helaas kunnen wij je bestelling met de door jou beschikbaar gestelde gegevens niet in behandeling nemen.
Het is om privacyredenen niet toegestaan de daadwerkelijke reden van afwijzing per brief of e-mail te communiceren.
Wil je toch bellen met Hi? Hi PrePay biedt met scherpe tarieven een goed alternatief.
Met vriendelijke groet,
Hi
Iemand hier ervaring mee? Ik heb nu nogmaals een bestelling geplaatst, want ik ben me eigenlijk van geen kwaad bewust...
[ Voor 3% gewijzigd door NNF op 21-11-2006 18:25 ]