Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hi online bestellen - niet dus

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik ben toe aan een nieuwe mobiele telefoon + abonnement, aangezien het huidige 30 november afloopt en de telefoon inmiddels ook op leeftijd is. Mooie aanbieding op hi.nl: SE K800i voor €39 bij een tweejarig Hi €20 abonnement, geen aansluitkosten en €5 korting per maand! Ik dat gisteren besteld, ook gelijk nummerbehoud aangevraagd, en wat krijg ik vandaag in mijn mailbox?
quote: Hi
Betreft: bestelling met ordernummer xxxxxxxx
Hi NNF,

Hartelijk dank voor je bestelling bij Hi. Helaas kunnen wij je bestelling met de door jou beschikbaar gestelde gegevens niet in behandeling nemen.
Het is om privacyredenen niet toegestaan de daadwerkelijke reden van afwijzing per brief of e-mail te communiceren.
Wil je toch bellen met Hi? Hi PrePay biedt met scherpe tarieven een goed alternatief.
Met vriendelijke groet,
Hi
Kortom, "we nemen je bestelling niet in behandeling en we zeggen lekker niet waarom". WTFBBQ? Ik heb gewoon alle gegevens kloppend en naar waarheid ingevuld.

Iemand hier ervaring mee? Ik heb nu nogmaals een bestelling geplaatst, want ik ben me eigenlijk van geen kwaad bewust... :?

[ Voor 3% gewijzigd door NNF op 21-11-2006 18:25 ]

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 15:32
Het lijkt erop alsof je ze niet kredietwaardig o.i.d. vinden. En er staat: per brief of e-mail, ofwel: bellen. Of een andere provider zoeken die niet zo moeilijk doet.

We are shaping the future

Verwijderd

Bel ze op zou ik zeggen, waarschijnlijk kunnen ze het via dat medium wel uitleggen :)

• NNF
Maar wat is dat voor nonsens? Ik ben hartstikke kredietwaardig.

Ik wilde juist dit Hi-abonnement en telefoon omdat het een goeie deal is, en Hi niet van die afgrijselijke branded telefoons levert. Daar heb ik één keer mijn vingers aan gebrand bij Vodafone en dat hoef ik never nooit niet meer. Maar goed, dan zal ik eens gaan bellen... had ik inderdaad nog niet aan gedacht. ;)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ja blijkbaar ben je inderdaad niet kredietwaardig, waar het aan kan liggen is altijd de vraag. Als je het toch wilt weten moet je het schriftelijk aanvragen waarom je niet kredietwaardig ben bij KPN.
Je krijgt dan een brief terug met de reden.

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Niet kredietwaardig is een optie (denk aan bkr)

Maar kan ook een postcode blok zijn (dus veel wanbetalers in de straat)
Ben je net verhuist? (vorige bewoner wanbetaler)
Woon je in een studentenhuis (veel wanbetalers)

Ooit problemen gehad bij of met kpn, of andere providers?

[ Voor 12% gewijzigd door Frunnik op 21-11-2006 19:03 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:28

job

NNF schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:28:
Het kan net zo goed niets met je te maken hebben.
Woon je in een wijk met veel wanbetalers?? Tja... jammer jij bent dan een risico
Woon je op een adres waar voor jou een wanbetaler woonde... je bent dan ook een risico (belachelijk inderdaad)

Heb je ooit een deurwaarder achter je aan gehad??... je raadt het al

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
NNF schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:28:

Ik wilde juist dit Hi-abonnement en telefoon omdat het een goeie deal is, en Hi niet van die afgrijselijke branded telefoons levert. Daar heb ik één keer mijn vingers aan gebrand bij Vodafone en dat hoef ik never nooit niet meer. Maar goed, dan zal ik eens gaan bellen... had ik inderdaad nog niet aan gedacht. ;)
Je bent inderdaad dus afgwezen (mocht dat nog niet duidelijk zijn), echter zullen ze je niet per telefoon ter woord staan. Ze zullen je een adres geven en daar moet je een brief naar toe schrijven. Paar weekjes later kan je een antwoord verwachten.

Waarschijnlijk ben je aangemeld bij preventel, deze organistatie gaat er trouwens langzaam uit. Dus ze zullen ook wel bij BKR hebben gekeken. :)

• NNF
Hm. Nou ja, ik heb net gebeld en de vrouw aan de telefoon kon niet zien waarom mijn bestelling was afgewezen. Ze heeft wel gewoon een nieuwe order geplaatst (via KPN, niet Hi.nl) en daar heb ik nu ook de bevestiging van, dus hopen dat het nu beter gaat.

Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ben aangemeld bij Preventel of het BKR. Ik heb bij niemand schulden, nog nooit met een deurwaarder te maken gehad en ik woon ook niet in een studentenhuis. En vorig jaar heb ik nog gewoon bij Vodafone een abonnement af kunnen sluiten, zonder problemen. Misschien (hopelijk) heb ik toch iets verkeerd ingevuld.

Nou ja, ik houd jullie wel op de hoogte van eventuele vorderingen :)

[ Voor 22% gewijzigd door NNF op 21-11-2006 19:32 ]

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
NNF schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:28:
Hm. Nou ja, ik heb net gebeld en de vrouw aan de telefoon kon niet zien waarom mijn bestelling was afgewezen. Ze heeft wel gewoon een nieuwe order geplaatst (via KPN, niet Hi.nl) en daar heb ik nu ook de bevestiging van, dus hopen dat het nu beter gaat.

Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ben aangemeld bij Preventel of het BKR. Ik heb bij niemand schulden, nog nooit met een deurwaarder te maken gehad en ik woon ook niet in een studentenhuis. En vorig jaar heb ik nog gewoon bij Vodafone een abonnement af kunnen sluiten, zonder problemen. Misschien (hopelijk) heb ik toch iets verkeerd ingevuld.

Nou ja, ik houd jullie wel op de hoogte van eventuele vorderingen :)
Het lijkt me sterk dat je iets verkeerd ingevuld hebt, dan hadden ze niet in de email gezet dat ze het niet via de mail willen uitleggen :?
Pagina: 1