Redhat 7.1 beta is te downloaden

Pagina: 1
Acties:

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
RH 7.1 (fisher) beta's zijn te downloaden op [url="http://ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/beta/fisher/iso/"]ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/beta/fisher/iso/[/url]. Nu maar hopen dat-ie wat beter is dan 7.0!

Verwijderd

ohw cool ff afwachten :) of het wat is

Verwijderd

Vast wel goed. Ik denk dat Redhat absoluut niet blij is dat L.Torvalds hun 7.0 versie niet goed vond. Zulke kritiek _moeten_ ze wel serieus nemen. Ik denk zelfs dan de .0 versies (8.0,9.0) in het vervolg ook beter getest zullen worden. Zoniet, zijn ze dom, want de linux markt is zwaar aan concurrentie onderhevig :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
is deze wel met een stable compiler gemaakt anders hoef ik m niet.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

'Red Hat Beta' is hetzelfde als 'witte sneeuw': totaal overbodige toevoeging. Even serieus, voor mij sowieso geen Red Hat meer, maar ik hoop wel dat die knakworsten er iets van opgestoken hebben... Red Hat is nu eenmaal de meestgebruikte en meest bekende distro, dus ze hebben in zekere zin wel aan een bepaald verwachtingspatroon te voldoen. Zo erg als 7.0 heb ik het zelden gezien, dus dit zal wel een stuk beter worden.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Nounou, wat een reacties met RedHat.
Oke, ben het ermee eens dat ze wel eens te snel een steekje laten vallen onder het motto 'ff op de markt drukken dat pakket' zonder goed te testen.
Zelf ben ik al jaren tevreden gebruiker van RedHat (ja, ondanks dat ie zo nu en dan z'n kuren heeft in een nieuwe distro)
Met 7.0 had ik alleen problemen met het bakken van een nieuwe kernel, maar na alle updates en kernel 2.4.0 erop, heb ik sindsdien nooit meer problemen gehad.

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 15:37 schreef Jotti het volgende:
[...]
Red Hat is nu eenmaal de meestgebruikte en meest bekende distro
[...]
volgens mij hebben ze door 7.0 die positie verloren... veel mensen die ik ken gebruikten eerst redhat, maar zo langzamerhand zie ik steeds minder mensen die redhat gebruiken, en debian&mandrake zie ik steeds vaker gebruikt worden (mandrake logisch, aangezien veel mensen van windows overstappen op linux, maar toch...)
Pagina: 1