Programma voor checken update van drivers

Pagina: 1
Acties:

• Aneco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2020
Laatst heb ik ergens gelezen dat er een programma is, dat kijkt welke hardware in je pc zit en dan automatisch op internet op zoek gaat naar de nieuwste drivers.

Ik ben helaas vergeten waar ik het gelezen heb en wat de naam van het programma is.

Wie o wie weet de naam het het programma.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Windows Update checkt ook hardware drivers

• Aneco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2020
Windows update gaat toch niet alle sites van je hardware leverancier na, maar kijkt alleen in de windows update van microsoft zelf.

Verwijderd

Aneco schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:44:
Laatst heb ik ergens gelezen dat er een programma is, dat kijkt welke hardware in je pc zit en dan automatisch op internet op zoek gaat naar de nieuwste drivers.

Ik ben helaas vergeten waar ik het gelezen heb en wat de naam van het programma is.

misschien 'Driver Magician" een optie...

http://www.drivermagician.com/

succes 8)

Verwijderd

Aneco schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:44:

Vroegah had je daar een site voor zelfs, ik dacht van CNET, daar kon je drivers en software van je computer laten scannen en dan kijken of je de laatste versie had, helaas teloorgegaan :(.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 22:10 ]