Ik probeer door middel van de volgende code resultaten uit een query in een hashtable te toveren
Het doet wat het moet doen, althans gedeeltelijk. Het slaat (logisch) alleen de kolom namen en waarden van de laatste rij op in de Hashtable. Nu is het eigenlijk de bedoeling alle query resultaten in de hashtable voor te laten komen, maar weet ik eigenlijk niet zo heel goed hoe ik dit voor elkaar moet krijgen...
Kan iemand wat licht op de zaak werpen, zit er een beetje in vast
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| public Hashtable retrieveAllProjectInformation() { hash = new Hashtable(); try { connection = database.connect(); preparedStatement = connection.prepareStatement("SELECT * FROM project"); resultSet = database.executeSelectionQuery(preparedStatement); rsMetaData = resultSet.getMetaData(); while (resultSet.next()) { for (int i = 1; i <= rsMetaData.getColumnCount(); i++) { hash.put(rsMetaData.getColumnName(i), resultSet.getString(i)); } } database.closeConnection(); } catch (ClassNotFoundException e) { System.out.println(e.getMessage()); } catch (SQLException e) { System.out.println(e.getMessage()); } return hash; } |
Het doet wat het moet doen, althans gedeeltelijk. Het slaat (logisch) alleen de kolom namen en waarden van de laatste rij op in de Hashtable. Nu is het eigenlijk de bedoeling alle query resultaten in de hashtable voor te laten komen, maar weet ik eigenlijk niet zo heel goed hoe ik dit voor elkaar moet krijgen...
Kan iemand wat licht op de zaak werpen, zit er een beetje in vast