Toon posts:

windows vista! belangrijke vraag!

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de windows vista rtm - versie maar nog niet geinstalleerd. :/
Heeft iemand ervaring met windows vista? :P
Ik wil namelijk windows vista installeren maar windows xp behouden. :9
zodat ik bij het opstarten van mijn pc kan kiezen welke besturingssysteem ik wil gebruiken. :*)
Weet iemand van jullie dit???? :?
alvast bedankt ;) ;) ;)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:02

m0nk

16-09-2003 15.15

[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 7]

Kan je je vragen stellen mbt Vista

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dualboot? :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Ik raad je aan je eerst goed in te lezen wat het allemaal inhoudt, en als je de mogelijkheid hebt, om Vista te installeren op een andere schijf, zodat je verder geen risico loopt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik snap de topictitel niet helemaal. Je hebt het al gekocht maar nog niet geinstalleerd. Wat maakt je vraag dan een zoveel belangrijkere vraag dan alle anderen op het forum dat je voor deze topictitel hebt gekozen? Klinkt zo een beetje egoistisch, nietwaar? ;)

Anyway. Welkom op GoT! Je zult in [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 7] en de voorgaande delen al je antwoorden vinden denk ik. Zo niet: herhaal gerust je vraag door in dat topic te reageren. Dualboot gebruiken is inderdaad een mooie manier om er mee te "spelen". Dan heeft Verwijderd in "windows vista! belangrijke vraag!" wel een goed punt, maar ik denk dat er genoeg over dualboot is te lezen op GoT, microsoft.com en de rest van het net.

Dut topic sluit ik, opdat we niet op twee plaatsen dezelfe discussie krijgen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.