Hij stuitert nogal

Pagina: 1
Acties:

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hmm.. heb sinds kort mijn ATA-66 hd nieuwe geluidjes laten maken. Heb het idee dat de kop nogal over de platter heen stuitert. Nu mijn vraag(vragen):

-Komt dit door een gebrek aan vermogen, ik heb een 300 watt voeding en alle slots zitten vol?

-Komt dit door mijn belachelijke overclock aktie waarbij ik mijn PII-333 op 419 heb lopen, met de FSB op 126 (hij kon hoger maar dat maakte mijn systeem niet echt stabiel, dus heb hem terug naa 419 gemikt)

Verwijderd

Volgens mij komt dit door t oc-en, daar kunnen veel HDD's niet tegen, die gaan dan vaag doen (bij te ver oc-en), kun je ook gegevensverlies krijgen. Meer weet ik er ook niet over......

Sorry :)

• Tom
  • Niet online
Ik snap er geen fuck van maar dat bericht heb ik toch echt niet gepost.

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 15:47 schreef Tom het volgende:
Ik snap er geen fuck van maar dat bericht heb ik toch echt niet gepost.
Ergens niet uitgelogd misschien?

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 23:29
*proest* :P

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
* stok komt niet meer bij :D :D :D :D
Maar wel lullig dat dit gebeurde

• Tom
  • Niet online
Alleen hier op m'n werk en thuis ben ik ingelogt op GoT, verders nergens (beetje link om dat te doen met een account met modrechten), dat weet ik 100% zeker.

En het IP is niet van mij thuis of op het werk, en ook niet van een vriend die ik IRL zou kennen.

Maarja wel strange... snap echt niet hoe het kan. Als die gozer ff kan reageren die het wel gepost heeft ofzo :?

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 22:37
hihi

-

Verwijderd

WHAHAHA wat een lol :)
tzal je gebeuren |:(

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Misschien een foutje hier op het webboard... want als iemand jouw gebruikersnaam/wachtwoord kraakt zal ie dat waarschijnlijk niet doen om vervolgens een serieuze vraag te gaan stellen :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Heb ik wel een beetje een goed antwoord gegeven of niet? :P

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:02
Tom, je was toch niet zat he? :P

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:02
Op donderdag 01 februari 2001 18:05 schreef AirHead het volgende:
Heb ik wel een beetje een goed antwoord gegeven of niet? :P
Nee denk van niet :) Dat was vroeger wel zo maar nu niet meer. Kan gewoon een rotte HD zijn. Mijn HD tikt ook :( en is ook traag (400kb/s). Gewoon stuk.
Pagina: 1